تیم ملی والیبال کشورمان به فاصله کمتر از ۱۴ ساعت از بازی با استرالیا باید به مصاف حریف بعدی اش در رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال برود.

۱۴ ساعت استراحت تا جدال با سامورایی‌ها

به گزارش قدس آنلاین، تیم ملی والیبال کشورمان با برگزاری سومین رقابت خود از هفته نخست مسابقات لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۲ و عبور از تیم ملی والیبال استرالیا با نتیجه سه بر یک حالا باید پس از ۱۴ ساعت استراحت در دیدار چهارم خود به مصاف تیم ملی والیبال ژاپن برود. دیداری که در شهر برازیلیا کشور برزیل و از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه به وقت ایران آغاز خواهد شد.

تیم ملی والیبال کشورمان آخرین بار در تاریخ ۲۸ شهریور سال گذشته به مصاف سامورایی‌ها رفته بود و توانست با نتیجه سه بر صفر این تیم را شکست دهد تا فاتح رقابت‌های قهرمانی ۲۰۲۱ آسیا شود. رقابت‌هایی که به میزبانی خود ژاپن برگزار شده بود، اما این ایران بود که چهارمین قهرمانی خودش در این مسابقات را ثبت کرد.

حالا این دو رقیب دیرینه آسیایی در حالی باید امروز به مصاف یکدیگر بروند که هر دو تیم تا این لحظه نتایج مشابه یکدیگر را کسب کرده اند. ایران از سه دیدار خود دو پیروزی کسب کرده است و برای ژاپن نیز همین نتیجه رقم زده است. از سویی دیگر فاصله بسیار کم ژاپن با کشورمان در رده بندی جهانی به حساسیت این رقابت افزوده است.

ایران با ۲۵۶ امتیاز در رده دهم و تیم ملی ژاپن با ۲۴۹ امتیاز در رده یازدهم جدول رده بندی قرار دارند.

ایران - ژاپن / ۱۴ ساعت استراحت تا جدال با سامورایی‌ها

منبع: باشگاه خبرنگاران

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.