«دنگ و فنگ» عنوان یکی از برنامه‌های جدید این شبکه است که با نگاهی طنز به بیان مسائل و مشکلات بروکراتیک تولید در کشور می‌پردازد.

طنز اقتصادی «دنگ و فنگ» روی آنتن/ رویه‌های غلط را نقد می‌کنیم

به گزارش قدس آنلاین، امیر اکبری تهیه‌کننده و مجری برنامه «دنگ و فنگ» که از رادیو صبا روی آنتن می‌رود گفت: رسانه‌ها در دنیای امروز توان بی‌بدیلی برای هدایت و جهت دهی به افکار عمومی و همچنین فرهنگ سازی دارند، رادیو صبا هم به عنوان عضوی از رسانه ملی با توجه به رویکرد و فضای شبکه با نگاهی طنز در راستای شعار سال برنامه اقتصادی «دنگ و فنگ» را راهی آنتن می‌کند.

وی اضافه کرد: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص ضرورت تحقق عملی شعار سال ۱۴۰۱ مبنی بر «سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» سازمان‌های مختلف با توجه به مسئولیت و وظیفه خود به تحقق هر چه بهتر این شعار کمک می‌کنند.

این تهیه کننده توضیح داد: همه براین موضوع واقف هستیم که یکی از موانع جدی تولید در کشور قواعد و رویه‌های بروکراتیک نامناسبی است که بر اجزای وزارتخانه‌های ذی‌ربط حاکم است و افرادی که قصد سرمایه‌گذاری و راه اندازی کسب و کار در بخش‌های مختلف تولید را دارند با این موانع مواجه می‌شود.

اکبری درباره رویکرد رادیو صبا با توجه به این قواعد بروکراتیک در سازمان‌ها گفت: رادیو صبا در این برنامه اقتصادی با نگاهی طنز به نقد و بررسی این دنگ و فنگ های اداری می‌پردازد.

وی در ادامه درباره بخش‌های مختلف این برنامه توضیح داد: «دنگ و فنگ» در قالب اجرای نمایش طنز در بخش‌های مختلف کارشناسی، گزارش طنز، تماس‌های مردمی» با حضور شخصیت‌های شناخته شده رادیو صبا مثل آقای نیک بختی به بیان مسائل پیش روی تولید می‌پردازد.

«دنگ وفنگ» روزهای پنجشنبه و جمعه ساعت ۱۱ به تهیه کنندگی امیر اکبری و بازیگری مهبد قناعت پیشه و نویسندگی ابوالفضل طاهری، سمیرا جعفری و عارفه فتحی پخش می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.