فرماندار مشهد بر تامین آب شرب بهداشتی و بهسازی راه روستایی مناطق سیل زده بخش احمد آباد تاکید کرد.

 تاکید فرماندار مشهد بر بهسازی مناطق سیل زده بخش احمد آباد

به گزارش قدس آنلاین، محسن داوری فرماندار مشهد در بازدید از نقاط سیل زده بخش احمد آباد، درباره اقدامات انجام شده در این بخش، اظهار کرد: کمک و امدادرسانی به واحدهایی که بر اثر سیل دچار آب گرفتگی منازل شدند توسط نیروهای هلال‌احمر، شهرداری، دهیاری، شوراها و خیرین انجام شده است.

وی ضمن اشاره به واحدهای مسکونی آسیب‌دیده از سیلاب تصریح کرد: دستور شناسایی واحدهای مسکونی آسیب‌دیده از سیل در روستاهای بخش مرکزی و بخش احمدآباد، توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، گروه‌های ارزیاب و هلال‌احمر در اسرع وقت و ارسال گزارش خسارات احتمالی به ستاد مدیریت بحران شهرستان داده شده است.

فرماندار شهرستان مشهد با بیان اینکه آب شرب برخی روستاها در اثر سیل قطع شده، خاطرنشان کرد: به این روستاها تا زمان پایداری شبکه، آب‌رسانی با تانکر انجام می‌شود و مصوب شد در امدادرسانی، اصلاح شبکه و برقراری آب شرب چند روستا از جمله باغچه، عارفی، بالندر و شهر ملک‌آباد تسریع شود.

معاون استاندار خراسان رضوی پاکسازی معابر روستاهای استاج، عارفی، باغچه، امان آباد از رسوبات سیلاب توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان را از جمله اقدامات دیگر برشمرد و تصریح کرد: اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از سنگ‌های ناپایدار ورودی روستای عارفی و حریم راه بازدید میدانی و نسبت به رفع خطر وضعیت موجود در اسرع وقت اقدام می‌کنند.

وی با اشاره به تخریب و بازگشایی مسیل کال دهسرخی واقع در شهر ملک‌آباد که در مسیر آزادراه مشهد-تربت‌حیدریه است گفت: تخریب و بازگشایی در مسیل یادشده عصر روز گذشته انجام شده است.

داوری ضمن اشاره به مصوبه دیگر ستاد مدیریت بحران شهرستان مشهد متذکر شد: شرکت آب منطقه‌ای استان باید نسبت به بازگشایی مسیل روستای عارفی و تخریب پل‌های غیرمجاز در مسیر رودخانه در اسرع وقت اقدام و گزارش اقدامات را به فرمانداری ارسال کند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.