معاون حمایت‌های اجتماعی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با بیان اینکه ۲۰۲۰ خانه احسان محله راه اندازی شده است،گفت: در کلانشهر شیراز، این خانه‌ها در محله‌های سنگ سیاه، بلوار اتحاد، گل‌کوه، بیات و کشن ایجاد شده است.

۲۰۲۰ خانه احسان در کشور راه‌اندازی شد

به گزارش قدس آنلاین، محسن جهانی در حاشیه بازدید از محلات بیات و سنگ‌سیاه شیراز هدف از ایجاد خانه‌های احسان را بررسی مشکلات محلات و رفع آن عنوان کرد و افزود: در قالب ایجاد خانه‌های احسان مشکلات محلات توسط گروه‌های مردمی از بعد کالبدی و خانواده شناسایی و در جهت رفع مشکلات اقدامات لازم صورت می‌گیرد.
وی ادامه داد: خدمات بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام در چند دسته به جامعه هدف ارایه می شود که نمونه آن می توان به توزیع ۲۰۰ هزار بسته معیشتی در هر فصل در طول سال اشاره کرد.
وی اضافه کرد: با توجه به شرایط اقتصادی و معیشتی خانواده‌های نیازمند در فصل گرما با خریداری کولرهای گازی، کولرهای آبی و پنکه به ارزش ۳۰ میلیارد تومان تهیه و این کالاها بین اقشار محروم استان فارس اهدا خواهد شد.
جهانی گفت: همچنین در "پویش لبخند احسان" خدمات رایگان دندانپزشکی به مردم محروم در حاشیه شهرها و روستاها در قالب ترمیم دندان، عصب‌کشی و معاینه با هزینه‌ای بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان در ۲۴۰ منطقه توسط ۱۲۰ گروه جهادی انجام می‌شود.
معاون حمایت‌های اجتماعی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گفت: این خدمات درمانی هر ۲ ماه یکبار در سطح کشور با هدف سلامت بهداشت دهان و دندان و امیدآفرینی انجام می‌شود.
او اظهار داشت: "پویش احسان زندگی" با موضوع تنش آبی در زمینه تکمیل مجتمع‌های آبرسانی روستایی، خرید مخزن ثابت و خرید تانکر آبرسانی و لوله کشی نیز در نقاط محروم انجام شود که سال گذشته برای خرید ۵۷ مخزن ۵ هزار لیتری به استان فارس ۴۰۰ میلیون تومان هزینه شد.
معاون حمایت‌های اجتماعی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گفت: این بنیاد همچنین در قرارگاه عدالت آموزشی در حاشیه شهرها و مناطق محروم با راه اندازی پویش مشق احسان با اهدای لوازم التحریر به دانش آموزان نیازمند کمک می‌کند.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.