استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه روند پیشرفت عملیات اجرایی در جاده کاشمر به شادمهر قابل قبول نیست، گفت: بر اساس برنامه زمان بندی و متمرکز کردن منابع قطعه دوم و سوم این پروژه در شهریور سال آینده تکمیل می شود.

استاندار خراسان رضوی: باند دوم جاده کاشمر به شادمهر شهریور سال آینده تکمیل می شود

به گزارش قدس آنلاین یعقوبعلی نظری صبح امروز در ادامه سفرهای شهرستانی در اولین برنامه در سفرش به کاشمر از جاده کاشمر به سه راهی شادمهر بازدید کرد و در جریان روند عملیات اجرایی، مشکلات و کمبودهای پیشروی این پروژه قرار گرفت.

استاندار خراسان رضوی با انتقاد از روند پیشرفت فیزیکی در این محور بیان کرد: اگرچه تاکنون روند پیشرفت فیزیکی قابل قبول نیست، اما تلاش می کنیم با متمرکز کردن منابع و برنامه زمان بندی بتوانیم قطعه دوم جاده کاشمر به سه راهی شادمهر را به طول ٢٠ کیلومتر تکمیل و به بهره برداری برسانیم.

وی بر ضرورت پیگیری از ناحیه فرماندار و نماینده مردم کاشمر و نیز اداره کل راه و شهرسازی برای تخصیص اعتبار و رفع مشکلات احتمالی در مسیر پروژه تاکید کرد و افزود: تلاش می کنیم با پیگیری قطعات بعدی پروژه در ادامه کار بتوانیم تمامی ١١٠ کیلومتر سه راهی شادمهر تا انابد را تا پایان سال ١۴٠٣ تکمیل کنیم.

مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی نیز با اشاره به اینکه بر اساس هدف گذاری قبلی با پیش بینی منابعی که در سفر رئیس جمهور به خراسان رضوی اجرای این پروژه سرعت گرفته است، گفت: تلاش می کنیم بر اساس برنامه زمانبندی ۵ کیلومتر در ساعت، قطعه دوم تا پایان مرداد و ۵ کیلومتر دوم تا پایان آبان امسال و ١٠ کیلومتر بعد نیز در خرداد و شهریور سال آینده به بهره برداری برسد.

عباس یوسف زاده اذعان کرد: مناقصه قطعه سوم این جاده در ٢٠ کیلومتر منتهی به سه راهی شادمهر انجام شده و به زودی با مشخص شدن پیمانکار شاهد آغاز عملیات این قسمت از جاده خواهیم بود.

وی تاکید کرد: بر اساس زمانبندی در صورت جذب به موقع منابع و اعتبارات قطعه سوم جاده کاشمر به سه راهی شادمهر در مدت زمان حداکثر ٣٠ ماهه احداث می شود.

گفتنی است؛ استاندار خراسان رضوی در ادامه حضورش در کاشمر با حضور در زیارتگاه بزرگمرد عرصه دین و سیاست شهید آیت الله سید حسن مدرس به مقام شامخ این شهید والامقام و شهدای مدفون شده در این مجموعه با نثار شاخه های گل و قرائت فاتحه ادای احترام کرد.

دیدار با فعالان اقتصادی، نشست با فعالان فرهنگی، دیدار با خانواده شهید، حضور در نمازجمعه کاشمر، میزخدمت، بازدید از بیمارستان حضرت ابوالفضل و نهضت ملی مسکن از دیگر برنامه های استاندار خراسان رضوی در سفر به دومین شهر زیارتی خراسان رضوی است.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.