۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۹
کد خبر: 804348

سفر مدافع ملی‌پوش استقلال به اصفهان، شائبه حضور وی در تیم سپاهان را افزایش داده و این موجب نگرانی در اردوگاه آبی‌پوشان شده است.

خبر بد برای آبی‌پوشان

به گزارش قدس آنلاین، فصل نقل و انتقالات فوتبال ایران، بازار شایعات را در رسانه‌ها و فضای مجازی داغ کرده است. تازه‌ترین شایعات و اخباری که این روزها در فضای مجازی دست به دست می‌چرخد، حول محور «عارف غلامی» مدافع ملی‌پوش تیم استقلال تهران است.

برخی از رسانه‌ها عکسی از وی و «علی کریمی» را منتشر کردند و این عکس همزمان با سفر غلامی به اصفهان بود. هر چند که تاکنون هدف این سفر مشخص نشده است؛ اما شایعات در خصوص انتقال این بازیکن به تیم اول شهر اصفهان به گوش می‌رسد.

غلامی در نیم فصل دوم لیگ بیست و یکم از ستون‌های دفاعی استقلال در مسیر قهرمانی بود. او با استقلال قراردادی دو ساله دارد و با پایان لیگ بیست و یکم وی بازیکنان آزاد به شمار می‌رود و هنوز هیچ مذاکره‌ای از سوی باشگاه استقلال با وی نشده است. 

غلامی که پیش از این نیز سابقه پوشیدن پیراهن سپاهان اصفهان را داشته دوست دارد به مانند دیگر بازیکنان شاخص لیگ برتر در مرکز اخبار نقل و انتقالات قرار گیرد.

سفر این ملی‌پوش فوتبال ایران به اصفهان هر چند ممکن است در راستای حضور در تیم سپاهان نباشد؛ اما مسئولان این تیم ممکن است با پیشنهاد مالی خاص، وی را وسوسه به حضور در جمع زردپوشان دیدار زاینده‌رود مجاب کنند. آنان به دنبال جایگزین مطمئنی برای گولسیانی هستند. گئورگی گولسیانی در آستانه پیوستن به پرسپولیس قرار دارد.

البته خبرهایی هم در خصوص حضور عارف غلامی در لیگ پرتغال نیز منتشر شده است.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
    0 0
    هدف بازار گرمیه میخواد رقم قراردادشو افزایش بده