امیر خوش خبر سرپرست تیم‌ملی والیبال ایران به رفع ابهام در مورد ستاره تیم ملی پرداخت.

دلیل واقعی خط خوردن مشکوک ستاره تیم ملی فاش شد

به گزارش قدس آنلاین، تیم‌ ملی والیبال ایران در حالی از سه شنبه شب کار خود را در هفته دوم لیگ ملت ها با دیدار برابر بلغارستان میزبان آغاز می کند که شاگردان بهروز عطایی در هفته اول پر نوسان ظاهر شدند و دو برد برابر چین و استرالیا و دو شکست مقابل هلند و ژاپن حاصل کار آن ها بود.

یکی از بازیکنانی که در هفته اول مسابقات عملکرد دور از انتظاری داشت صابر کاظمی بود؛ موضوعی که باعث شد حتی او جای خود را به امین اسماعیل نژاد بدهد. این اتفاق در حالی رخ داد که هوادارن والیبال انتظار داشتند کاظمی ستاره اول ایران در هفته اول لیگ ملت‌ها باشد.

البته صابر کاظمی چند روز پیش سه دلیل این عملکرد دور از انتظار خود را مصدومیت عنوان کرد و گفت: "ان شاءلله مصدومیتم دو، سه هفته ای بهبود پیدا می‌کند و اکثرا فشار و خستگی بدنی و ذهنی ام بیشتر بود."

کاظمی همچنین در پاسخ به سوالی درباره این که آیا دلیل خط خوردن او برای هفته دوم همین مصدومیت بوده یا خیر نیز گفت: "بله، هم از ناحیه زانو و هم از کمر، درد داشتم و آن عملکردی که باید داشته باشم؛ ارائه ندادم."

این مصاحبه در حالی از سوی ستاره جوان تیم ملی والیبال انجام شد که در بیانیه فدراسیون صحبت خاصی در مورد مصدومیت صابر کاظمی و جایگزینی بردیا سعادت با او انجام نشده بود؛ موضوعی که ابهام بزرگی را برای هواداران والیبال ایجاد کرد.

برای رفع این‌ ابهام با امیر خوش خبر، سرپرست تیم‌ملی والیبال ایران تماس گرفتیم و او در پاسخ به سوال خبرنگار ورزش سه درباره دلیل خط خوردن صابر کاظمی گفت: "ببینید به هر حال کادر فنی تصمیم گرفت که با توجه به فرم صابر کاظمی، او را خط بزند و بردیا سعادت را جایگزین کند. البته آقای کاظمی کمی هم مصدومیت داشتند و مجموع همه این ها دست به دست هم داد که چنین تصمیمی گرفته شود."

این اظهار نظر سرپرست تیم ملی احتمالا حاکی از آن است که بحث خط خوردن صابر بیشتر فنی بوده و مصدومیت او دلیل اصلی این تصمیم نبوده است. با این حال باید منتظر ماند و دید که آیا صابر کاظمی در هفته های آینده لیگ ملت‌ها به ترکیب تیم ملی باز خواهد گشت یا خیر.

منبع: ورزش سه

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۶
    0 0
    برگرد ، والیبال بدون معروف و کاظمی جذابیتی ندارد، بازی امروز همش جاخالی میدادند توپ بخوره توی زمین مون، واقعا اعصابمون را خورد کردند
  • ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    0 0
    با یه بازی که نمیشه تصمیم گرفت
  • Adel ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    0 0
    صابر کاظمی نابغه جوان والیبال ایران هست ووجود اون قدرت ایران چند برابر میکند .اقای عطایی انشالله صابر مقابل لهستان ببینیم
  • بهمن شع ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    0 0
    به راستی حیف که به همچین بازی کنی بها داده نشود نباید فدا کاری این شیر مرد جلوی ژاپن که با ان حالش تا اخر جنگید و بچه ها پیروز شدند نباشد روزی که از تیم ملی برود و برای کشور دیگری بازی کند مثل نخبگان دیگر کشور با تشکر از زحمات این جوان
  • ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
    0 0
    سرمربی‌ی که بی کیفیت باشع و فاقد برنامه موثر و بدتر از همه تعصبی و تبعیضی انتخاب بازیکن کنه نتیجه‌اش میشه این افتضاحی ک تیم ملی به بار آورد ،بازیکنی مثل صابر کاظمی ک در سطح و کیفیت بالایی توپ میزند خودش رو چندین بار ثابت کرد و حتی در بازی با آمریکا به تنهایی از شکست تیم جلوگیری کرد و کاری کرد کارستان .الان بازیکنانی ک ب تیم ملی دعوت شدن تا جای کاظمی رو بگیرن مگه بهتر از کاظمین ! بزرگترین ایراد تیم ملی والیبال کشورمان نداشتن سرمربی خوب و کارآزموده هست .نتیجه انتخاب سر مربی مثل عطایی میشه باخت پیاپی تیم ملی و آبرو ریزی بزرگ برای تیمی ک هر ساله بین شش تیم برتر لیگ بود