در حادثه تیراندازی شامگاه گذشته در واشنگتن که در جریان یک مراسم جشن رخ داد یک نوجوان آمریکایی ساله به قتل رسید و سه نفر دیگر از جمله یک نیروی پلیس آمریکا زخمی شدند.

کشته شدن یک نوجوان آمریکایی در جریان تیراندازی در واشنگتن

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از راشا تودی، پلیس آمریکا از کشته شدن یک نوجوان و زخمی شدن ۳ نفر دیگر از جمله یک پلیس در تیراندازی شامگاه یکشنبه در یک جشن خیابانی در مرکز شهر واشنگتن (پایتخت آمریکا) خبر داد.

این حادثه حوالی ساعت ۶ بعد از ظهر رخ داد که طی آن پس از درگیری‌های پیاپی بین حاضران در این مراسم جشن، یکی از آنها از سلاح گرم استفاده کرد.

پلیس آمریکا نیز برای بازداشت این افراد به ویژه فرد مسلح به سلاح گرم وارد عمل شد و با افرادی که در حال برگزاری این مراسم بودند درگیر شد.

مقامات پلیس اعلام کرده اند که این مراسم جشن در بزرگداشت لغو برده داری در ایالات متحده آمریکا برگزار می شده اما برگزار کنندگان آن با شهرداری هماهنگ نشده بودند.

مورل پاورز، شهردار واشنگتن در یک کنفرانس خبری در این باره گفت: متأسفانه در یک رخداد که به خوبی برنامه ریزی نشده بوده، یک نوجوان به ضرب گلوله افراد مسلح کشته شد.

وی افزود: حتی با وجود اینکه پلیس برای برقراری نظم در این مراسم در حال تلاش بود اما متأسفانه یک نفر از اسلحه شخصی اش استفاده کرد و یک نوجوان در نتیجه این تیراندازی کشته شد.

شهردار واشنگتن بر لزوم پیگیری این مساله و بازخواست مسببان این رخداد تاکید کرد و خواستار پاسخگویی مسئولان مرتبط با این حادثه شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.