طبق شنیده‌ها سرمربی جدید استقلال آمانوف را تایید کرده و این بازیکن هم در کنار یامگا ماندنی است؛ اما اگر سیلوا رفتنی شود بعید نیست که جایگزین خارجی این بازیکن هم توسط ساپینتو به باشگاه معرفی شود.

ساپینتو ۳ بازیکن جدید به استقلال معرفی کرد/ آبی‌ها در کدام پست بازیکن خارجی می‌خرند؟

به گزارش قدس آنلاین، تیم فوتبال استقلال قرار است از چند روز آینده به صورت رسمی کار خود را زیرنظر کادرفنی جدید و پرتغالی این باشگاه آغاز کند. از روز گذشته نیز به صورت رسمی کار تمدید قرارداد با بازیکنانی که قراردادشان به پایان رسیده آغاز شده و از گزینه‌های مدنظر باشگاه نیز برای پیوستن به این تیم در فصل جدید تا حدودی رونمایی شده و این نفرات مشخص شدند که در این بین و در گام اول قرارداد محمدحسین مرادمند برای نیم‌فصل دیگر تمدید شد تا این بازیکن که برای سپری کردن دوران خدمت راهی انزلی شده بود دوباره به جمع آبی‌ها برگردد.

البته از آنجایی که زمان زیادی صرف مشخص شدن نام سرمربی جدید استقلالی‌ها شد، این موضوع تا حدود زیادی هواداران این تیم را عصبانی و نگران کرده و آنها به این بحث انتقاد دارند که چرا با مشخص شدن نام سرمربی جدید هنوز خبری از تمدید قرارداد یا جذب بازیکن جدید نیست و این درحالی است که خرید بازیکنان مطرح و برخی بمب‌های نقل‌وانتقالات، باعث شده تا صدای اعتراض استقلالی‌ها هر لحظه بلندتر شود.

استقلالی‌ها اما بیکار ننشسته‌اند و فقط از آنجایی که دیرتر از سایر تیم‌ها کادرفنی خود را شناسایی کردند حالا مترصد آن هستند تا برنامه‌های خود را یک‌به‌یک پیش برده تا برای فصل بعدی همچنان در قامت یک مدعی باقی بمانند. طبق شنیده‌ها ساپینتو به تازگی نام سه بازیکن خارجی در فاز تهاجمی را به استقلالی‌ها معرفی کرده است تا مذاکرات برای پیوستن یکی از این نفرات به جمع آبی‌ها هرچه سریع‌تر آغاز شود.

با جدایی ژستد استقلالی‌ها می‌توانند یک بازیکن خارجی دیگر جذب کنند. این درحالی است که سیلوا هم قراردادش با آبی‌ها به پایان رسیده و سرنوشت ادامه همکاری او با این باشگاه هنوز مشخص نیست. از سوی دیگر طبق شنیده‌ها سرمربی جدید استقلال آمانوف را تایید کرده و این بازیکن هم در کنار یامگا ماندنی است؛ اما اگر سیلوا رفتنی شود بعید نیست که جایگزین خارجی این بازیکن هم توسط ساپینتو به باشگاه معرفی شود.

منبع: خبرورزشی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.