«صدیقه فیضی» مادر شهیدان «علی و محمد نظامی ایل» و «فاطمه پورنجار» مادر شهیدان «مصطفی و مرتضی حسین‌زاده ‌سرحوزکی» به فرزندان شهید خود پیوستند.

مادرانی که به فرزندان شهید خود پیوستند

به گزارش قدس آنلاین، حاجیه خانم «صدیقه فیضی» مادر شهیدان «علی و محمد نظامی ایل» به علت بیماری دیابت و سکته در سن ۶۷ سالگی در بیمارستان شهید کامیاب مشهد درگذشت. مراسم تشییع پیکر این مادر  با حضور مردم و مسئولان در صحن آزادی حرم مطهر رضوی برگزار و در قطعه صالحین بهشت رضا به خاک سپرده شد.

محمد نظامی‌ایل در ۱۰ شهریور ۱۳۴۶ و برادرش علی نظامی‌ایل در ۳۰ شهریور ۱۳۴۸ در شهرستان فریمان متولد شدند و در ۲۱ بهمن ۱۳۶۴ و ۳۱ فروردین ۱۳۶۶ به شهادت رسیدند.

همچنین «فاطمه پورنجار» مادر شهیدان «مصطفی و مرتضی حسین‌زاده ‌سرحوزکی» پس از سال‌ها تحمل دوری از فرزندان شهیدش بر اثر کهولت سن در ۹۰ سالگی  به فرزندان شهید خود پیوست. مراسم تشییع و تدفین  این مادر در گلزار شهدای آیت‌الله شهید مدرس(ره) برگزار و پیکر این مادر فداکار در قطعه صالحین بخاک سپرده شد.

 مصطفی و مرتضی حسین‌زاده ‌سرحوزکی در هفتم آبان ۱۳۴۴ و ۲۰ مهر ۱۳۴۷ در کاشمر متولد و در ۲۸ بهمن ۱۳۶۴ و ۳۰ آبان ۱۳۶۶ به مقام رفیع شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام/

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.