بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون که به تازگی بازی در سریال «سلمان فارسی» ساخته داوود میرباقری را به پایان رسانده است درباره زمان پخش این مجموعه تلویزیونی به خبرنگار ما گفت: این سریال احتمالاً سال آینده روی آنتن خواهد رفت.

اولویتم برای پذیرش نقش حال خوب است

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا مهران؛ بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون که به تازگی بازی در سریال «سلمان فارسی» ساخته داوود میرباقری را به پایان رسانده است درباره زمان پخش این مجموعه تلویزیونی به خبرنگار ما گفت: این سریال احتمالاً سال آینده روی آنتن خواهد رفت.

وی افزود: به تازگی هم بازی در سریال «رازهای ناتمام» ساخته امین امانی را  تمام کردم که احتمالاً امسال پخش می‌شود و در پیش‌تولید یک فیلم سینمایی به کارگردانی میثم محمدخانی هم هستم.

مهران که بیشترین حضور را روی صحنه تئاتر و قاب تلویزیون داشته است درباره اولویت مدیوم برای پذیرش نقش، عنوان کرد: هر جایی که حالم خوب باشد آنجا کار می‌کنم مدتی در تئاتر کار کردم، مدتی در تلویزیون. اولویتم برای پذیرش نقش، حال خوب است. طی دو دهه فعالیتم سعی کردم جایی باشم که حالم خوب باشد و آرامش داشته باشم.

این بازیگر در پاسخ به اینکه برخی بازیگران به خاطر دغدغه معیشت مجبورند در کارهایی بازی کنند که دوستشان ندارند، آیا این دغدغه معیشتی در قبول پیشنهادهای او اثرگذار است، اظهار کرد: متأسفانه این اتفاق افتاده است به ویژه دو سال کرونا موجب شد بسیاری از عوامل سینما، تلویزیون و تئاتر، کم‌کار و بیکار شوند و حق انتخاب نداشته باشند. امیدوارم روزی برسد که هنرمندان در موقعیتی قرار نگیرند که حق انتخاب نداشته باشند و شرایطشان طوری باشد که هر کاری را به خاطر غم نام و امرار معاش قبول کنند چون شرایط تلخ و دردناکی است که متأسفانه وجود دارد.

خبرنگار: زهره کهندل

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.