دبیرکل جمعیت هلال احمر گفت: در حال حاضر هیچ کمبودی در منطقه زلزله زده هرمزگان وجود ندارد و تمامی اقلام ضروری در منطقه زلزله زده هرمزگان موجود است.

تمامی اقلام ضروری در منطقه زلزله زده هرمزگان وجود دارد

به گزارش قدس آنلاین، یعقوب سلیمانی، با اشاره به زلزله هرمزگان اظهار کرد: جمعیت هلال احمر از دقایق اولیه در محل حاضر شد و دو فروند بالگرد هلال احمر در منطقه مستقر است و ۲۷ تیم امدادگر در منطقه حاضر شدند همچنین ۶۰۰ دستگاه چادر گروهی در منطقه برپا شده و تقریباً ۷۰ درصد خانواده‌ها چادرها را دریافت کرده‌اند.

وی ادامه داد: ۴ هزار تخته موکت و ۵ هزار تخته پتو به منطقه رسیده همچنین هزار بسته مواد غذایی ۷۲ ساعته در مسیر است و تا دو ساعت دیگر به منطقه می‌رسد.

دبیرکل جمعیت هلال احمر با بیان اینکه یکی از مشکلات گرمای شدید هوا است گفت: تمهیدات لازم برای ارسال کولر در حال انجام است و در تلاش هستیم مشکل آب و برق را حل کنیم تا کولر به خانواده‌ها برسد.

سلیمانی گفت: ۹ تیم واکنش سریع از شیراز در منطقه مستقر هستند و تیم‌های امداد و نجات هلال احمر کل کشور برای حضور در منطقه اعلام آمادگی کرده‌اند هلال احمر در کنار مردم است و تا پایان عملیات در مناطق زلزله حاضر خواهد بود و در حال حاضر هیچ کمبودی وجود ندارد.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.