دادستان انتظامی نظام پزشکی تهران با ارسال نامه ای به رئیس سازمان صداوسیما، بازگشت برنامه «طبیب» به آنتن تلویزیون را خواستار شد.

دادستان انتظامی نظام پزشکی خواستار پخش دوباره "طبیب" شد

به گزارش قدس آنلاین، پیرو اظهار نظر کارشناس برنامه طبیب در ۲۸ خردادماه که «یکی از دلایل شیوع آرتروز» در ایرانیان را نماز خواندن عنوان کرده بود، این گفته منجر به توقف پخش این برنامه و حذف آن از آنتن شبکه سه سیما شد. در همین رابطه دادستان انتظامی نظام پزشکی تهران با ارسال نامه‌ای به  رئیس سازمان صداوسیما، بازگشت برنامه «طبیب» به آنتن تلویزیون را خواستار شد.  

در بخشی از این نامه اشاره شده است: «حیف است که برنامه‌ای با چنین پشتوانه، بر اثر اشتباه یکی از کارشناسان، که چندین بار نیز اقرار به اشتباه خود کرده است، تعطیل شود. بدیهی است پخش دوباره این برنامه خواسته اساتید و جامعه پزشکی کشور است».  

در این نامه دکتر بابک عادلی معاون و دادستان انتظامی سازمان نظام پزشکی تهران، ضمن اشاره به تاثیر مثبت برنامه «طبیب» در حفظ و ارتقاء سلامت و بهداشت مردم ایران و پشتوانه این برنامه به مخاطبان پرشمار آن و اقرار کارشناس این برنامه به اشتباهی که در این برنامه صورت گرفته بود، فراهم کردن تمهیدات لازم برای پخش مجدد این برنامه را از رئیس رسانه ملی خواستار شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.