۱۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۶
کد خبر: 806994

زالاوا طی ۳ روز نمایش خود، به فروش ۲۱۰ میلیون تومانی نائل آمد تا با توجه به شرایط فعلی سینما، یک افتتاحیه نسبتا خوب را تجربه کند.

افتتاحیه خوب "زالاوا"

به گزارش قدس آنلاین، نخستین ساخته سینمایی ارسلان امیری پس از موفقیت‌های بسیاری که در جشنواره‌های داخلی و بین‌المللی به دست آورد، از چهارشنبه هفته گذشته به روی پرده رفت تا در ۳ روز ابتدایی نمایش خود، به فروش ۲۱۰ میلیون تومانی برسد.

طی این ۳ روز، ۲۵۵ سانس در ۹۵ سالن ترتیب داده شد و حدود ۴۸۲۰ نفر هم به تماشای فیلم نشستند.

هرچند که فروش ۲۱۰ میلیونی برای ۳ روز ابتدایی یک فیلم، چندان مطلوب محسوب نمی‌شود اما با توجه به اینکه فیلم بدون تبلیغات محیطی، با نمایش در تنها ۹۵ سالن بتواند به چنین فروشی، آن هم در شرایط کنونی که سینماها، بازار چندانی ندارند، دست یابد، سبب شده تا این فروش، برای زالاوا، خوب محسوب شود. البته که مقایسه افتتاحیه این فیلم با افتتاحیه ۲ فیلم جدید اکران یعنی طلاخون و روز ششم نیز نشان می‌دهد که ساخته ارسلان قاسمی، تقریبا ۲ برابر گیشه این دو فیلم، فروش داشته است.

زالاوا در سال ۹۹ جلوی دوربین رفت و در همان سال نیز در جشنواره سی‌ونهم فجر حاضر شد و موفق شد در رویکردی قابل تحسین، چهار سیمرغ بهترین بازیگر نقش مکمل مرد، فیلمنامه، فیلمبرداری و کارگردان فیلم اول را از آن خود کند. فیلم هم‌چنین چندین جایزه بین‌المللی را به دست آورد که از مهم‌ترین آنها می‌توان به جایزه‌ بهترین فیلم از نگاه هیات داوران هفتادوهشتمین دوره‌ جشنواره‌ ونیز اشاره کرد.

در زالاوا، نوید پورفرج، هدی زین‌العابدین و پوریا رحیمی‌سام به ایفای نقش پرداخته‌اند. 

انتهای پیام/

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.