وزارت جنگ رژیم صهیونیستی از شرکت تل‌آویو در رزمایش «شیر آفریقایی ۲۰۲۲» برای اولین بار در مغرب خبر داد.

مشارکت تل‌آویو در رزمایش «شیر آفریقایی ۲۰۲۲»

به گزارش قدس آنلاین، «آویخای ادرعی» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که نظامیانی از ارتش تل‌آویو، برای اولین بار در رزمایش‌های نظامی بین‌المللی «شیر آفریقایی ۲۰۲۲» در مغرب شرکت کرده اند.

طبق گزارش پایگاه خبری «روسیا الیوم» و به نقل از پایگاه اینترنتی وزارت جنگ رژیم صهیونیستی، ادرعی گفته است که رئیس بخش خاورمیانه و شمال آفریقا در دفتر سیاسیون و نظامیان وزارت جنگ تل‌آویو که به عنوان وابسته نظامی در مغرب کار می‌کند، به همراه نظامیانی از ارتش صهیونیستی [برای مشاهده مانورها] در این رزمایش شرکت کرده‌اند.

این رزمایش هفته گذشته به رهبری فرماندهی نیروهای ایالات متحده در آفریقا و نیروهای مسلح سلطنتی مغرب برگزار شد؛ رزمایشی که به عنوان بزرگ‌ترین مانور سالانه، توسط هر دو ارتش در آفریقا سازماندهی می‌شود.

نظامیان رژیم صهیونیستی در حالی در این رزمایش نظامی شرکت کردند که طی توافقنامه‌هایی به دنبال فروش تسلیحات به دولت مغرب هستند. روزنامه اقتصادی «گلوبس» نیز هفته گذشته به نقل از منابع تل‌آویو در گزارشی اعلام کرد که مغرب و کشورهای حوزه خلیج‌فارس، درخواست خرید سامانه‌های جنگی و دفاعی از تل‌آویو را مطرح کرده‌اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.