رییس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران گفت: امنیت پایداری در منطقه حاکم است و این در نتیجه تلاش نیروهای مسلح، مرزبانی و نیروی انتظامی و سپاه است.

 امنیت پایدار در منطقه حاکم است

به گزارش قدس آنلاین، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح صبح امروز(یکشنبه) از طریق فرودگاه سنندج وارد استان کردستان شد و مورد استقبال نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و فرماندهان نظامی و انتظامی قرار گرفت.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح در بدو ورود در جمع خبرنگاران با ابراز خرسندی از حضور در استان کردستان و سلام و قدردانی از مجاهدت‌های مردمان این دیار در طول دوران انقلاب و دفاع مقدس گفت: هدف از این سفر  سرکشی ، بررسی حوزه‌های مربوط به نیروهای مسلح و امنیت منطقه و  مرزهای کردستان است.

وی اظهار داشت:  وضعیت امنیت هم در کردستان و هم مرزهای آن فوق‌العاده مطلوب است و مشکلی نداریم، بعضا شرارت‌های بسیار پراکنده‌ای وجود دارد که نیروهای مسلح هم مرزبانی انتظامی، هم سپاه و هم ارتش همه از زمین و هوا مشغول فعالیت هستند و امنیت پایداری در منطقه حاکم است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران افزود: خدا را شکر می‌کنم که فرصتی شد به سرزمین کردستان بیایم و عرض ارادت و سلام به مردم خونگرم این استان داشته باشم.

از جمله برنامه های سفر ۲ روزه سردار باقری به کردستان دیدار و سرکشی از نیروهای مسلح، بررسی میدانی امنیت مرزها و فعالیت‌های نیروهای مسلح  است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.