رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت با اشاره به درگذشت وحید اسلامی کارگردان و منتقد سینما بر اثر سکته قلبی گفت: قرار است مراسم تشییع و خاکسپاری این هنرمند اهل شهرستان مرودشت بعدازظهر دوشنبه ۱۳ تیرماه ۱۴۰۱ برگزار شود.

پیکر وحید اسلامی ۱۳ تیرماه در مرودشت تشییع می‌شود

مهدی رنجبر روز یکشنبه ضمن تسلیت درگذشت وحید اسلامی به خانواده و جامعه هنری استان، دلیل فوت این هنرمند را ناراحتی قلبی عنوان کرد و گفت:‌ وی در طول حدود سه سال گذشته با این بیماری دست و پنجه نرم می‌کرد.

وی گفت: این هنرمند ارجمند در نهایت در سن ۴۴ سالگی به دلیل سکته قلبی ۱۱ تیرماه در مرودشت درگذشت.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت با اشاره به دیدار خود با خانواده این هنرمند به منظور تسلیت این مصیبت گفت: قرار است بعدازظهر دوشنبه ۱۳ تیرماه مراسم تشییع و خاکسپاری این هنرمند برگزار شود اما برای فراهم شدن شرایط حضور هنرمندان و مسئولان فرهنگی استان و کشور در مرودشت، ساعت دقیق مراسم متعاقباً اعلام می‌شود.

وحید اسلامی در کارنامه کاری خود ساخت فیلم سینمایی «دزدان خیابان جردن» را در سال ۱۳۸۹ داشته و فیلم‌های کوتاه، نیمه‌ بلند، بلند و مستند «مرثیه یک رویا»، «رولت ایرانی»، «درخت رویاها»، «آزادی یا مرگ»، «در جستجوی سوپر استار»، «خود + کشی» و «زخم شهر» را نیز ساخته بود.

او که مدرک کارشناسی خبرنگاری از دانشکده خبر (تهران) داشت، در هفته‌نامه سینما، خبرگزاری جمهوری اسلامی و روزنامه‌های جام‌جم، شرق، ایران و نشاط نیز فعالیت رسانه‌ای داشت و در شورای مرکزی انجمن منتقدان و نویسندگان سینما هم عضویت داشت.

انتهای پیام/

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.