سرپرست راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: سامانه طرحهای حمایتی مسکن از امروز برای متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در استان باز شده و همزمان با برخی از دیگر نقاط کشور، امکان نام‌نویسی افراد جدید فراهم شده است.

آغاز مجدد نام‌نویسی متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، عباس یوسف زاده  اظهار داشت: این سامانه از نیمه تیرماه به مدت ۱۵ روز برای ثبت نام متقاضیان جدید باز شده است تا همزمان با اجرای طرح نهضت ملی مسکن برای متقاضیان پالایش شده، امکان ثبت‌نام از افراد جدید نیز فراهم باشد.

وی افزود: متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن از امروز تا ۳۰ تیرماه می توانند برای ثبت نام به سامانه saman.mrud.ir مراجعه کنند.

مدیرکل راه وشهرسازی خراسان رضوی گفت: سابقه سکونت و شرط تاهل، از جمله شرایط ثبت نام در این طرح است که متقاضیان باید با مراجعه به سایت مزبور در مهلت اعلام شده، مدارک لازم، نظیر اسناد هویتی ثبت نام کننده و افراد تحت تکفل خود را بارگذاری کنند.

یوسف زاده خاطرنشان کرد: تاکنون ۳۷۵ هزار نفر از استان در طرح نهضت ملی مسکن نامنویسی کرده اند که از این تعداد ۱۱۷ هزار نفر واجد شرایط شناسایی شده اند و ساخت مسکن برای ۹۱ هزار نفر آنان نهایی شده که ساخت ۱۷ هزار واحد آن در حال انجام است.

وی با با بیان اینکه هیچ محدودیتی برای بهره‌مندی از توان پیمانکاران و انبوه‌سازان خوش‌نام در اجرای طرح نهضت ملی مسکن وجود ندارد، افزود: تاکنون زمین مورد نیاز برای ساخت ۷۶ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در ۹۵ شهر خراسان رضوی تامین شده است که شامل شهرهای جدید، شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر و شهرهای بالای ۱۰۰ هزار نفر جمعیت می شود. 

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.