۲۰ تیر ۱۴۰۱ - ۰۳:۴۸
کد خبر: 808332

در روزهای آشفته فوتبال ملی انتظار می رفت سرپرست تیم ملی فوتبال ایران نقش پر رنگی در کنترل اوضاع ایفا کند، اما حمید استیلی با بی‌خیالی عجیبی ترجیح داد به جزیره کیش سفر کند تا به همراه یکی از شاخ‌های اینستاگرامی عکس یادگاری بگیرد!

به گزارش قدس آنلاین، در روزهای آشفته فوتبال ملی انتظار می رفت سرپرست تیم ملی فوتبال ایران نقش پر رنگی در کنترل اوضاع ایفا کند؛ اما حمید استیلی با بی‌خیالی عجیبی ترجیح داد به جزیره کیش سفر کند تا به همراه یکی از شاخ‌های اینستاگرامی عکس یادگاری بگیرد!

در روزهای آشفته فوتبال ملی و دودستگی عجیب و غریب بازیکنان تیم ملی انتظار می رفت سرپرست تیم ملی فوتبال ایران نقش پر رنگی در کنترل اوضاع ایفا کند، اما در اوج ناباوری حمید استیلی با بی‌خیالی عجیبی ترجیح داد به جای اینکه وسط این ماجرا حضور داشته باشد و بازیکنان تیم ملی را دعوت به آرامش کند، به جزیره کیش سفر کند تا به همراه یکی از شاخ‌های اینستاگرامی که تنها هنرش تبلیغ رستوران است، عکس یادگاری بگیرد!

به محض انتشار تصویر یادگاری استیلی در کنار این شاخ اینستاگرامی، کاربران علاقه‌مند به فوتبال، استیلی را به شدت مورد سرزنش قرار دادند که چرا در این مقطع حساس مسئولیت خود را به دست فراموشی سپرده و ترجیح داده به گشت‌وگذار بپردازد. استیلی که هیچ توضیح قانع کننده‌ای برای اهالی فوتبال نداشت، برای جبران موضوع به مناطق زلزله زده استان هرمزگان رفت تا پیراهن تیم ملی را به کودکان زلزله زده اهدا کند، اما این موضوع نیز باعث نشد انتقادها از عملکرد استیلی فروکش کند.

علاقه‌مندان به فوتبال و کارشناسان با اشاره به رفتار استیلی معتقدند سرکشی از مناطق زلزله زده امری پسندیده و انسانی است، اما در مقطعی که تیم ملی گرفتار تنش‌های داخلی و کشمکش‌های فراوان میان بازیکنان است آیا رسیدگی به اوضاع تیم ملی بی‌اهمیت است؟

فدراسیون فوتبال کمیته‌ای با عنوان مسئولیت‌های اجتماعی دارد که اگر قرار به همدردی با زلزله‌زدگان کشورمان بود، می‌بایست این کار از سوی آن‌ها انجام می‌شد نه اینکه سرپرست تیم ملی در این آشفته بازار موجود در میان ملی‌پوشان وظیفه اصلی خود را فراموش کند و به سراغ بازدید از این مناطق برود!

گویا سرپرست تیم ملی فراموش کرده چه وظیفه خطیری برعهده او است، مطمئناً اگر او به مسئولیت‌های اصلی خود رسیدگی می کرد شاید بلبشوی امروز رخ نمی داد! البته که بی‌تفاوتی سرپرست فدراسیون فوتبال به امور داخلی و اجرایی سبب شده این فضا به وجود بیاید، قطعاً اگر میرشاد ماجدی یا حسن کامرانی‌فر نظارتی دقیق بر عملکرد زیرمجموعه خود داشتند، رفتارهای سرپرست تیم ملی این‌گونه خبرساز نمی‌شد اما وقتی همه چیز رفاقتی و خارج از قاعده سپری می شود، سرپرست تیم ملی به جای مدیریت اوضاع، اولویتش حضور در افتتاحیه یک کافی شاپ در کیش است تا تزریق آرامش به ملی پوشان فوتبال ایران که قرار است کمتر از چهار ماه دیگر در رویداد بزرگی نظیر جام جهانی به عنوان سفرای کشورمان آبروداری کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.