کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بر اساس نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی، دمای هوای استان امروز نسبت به دیروز تغییر چندانی نخواهد داشت ولی از فردا - پنجشنبه - روند افزایش دما با شیبی تند آغاز می‌شود.

روند افزایش دمای خراسان رضوی تندتر می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، آذر رضایی پور  اظهار داشت: هم اینک آسمان بیشتر نقاط استان صاف و بدون پدیده خاص جوّی است ولی به تدریج بر شدت و سرعت وزش باد افزوده خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه وزش باد تا اوایل هفته آینده ادامه خواهد داشت، افزود: با توجه به تغییر فشار هوا، وزش باد در نواحی بادخیز استان، همراه با گرد و خاک، کاهش دید و کیفیت هوا و احتمال بروز خسارت پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته دمای هوای شهر مشهد بین ۲۱ تا ۳۴ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است که امروز با یک درجه کاهش در گرمترین ساعت به ۳۳ درجه سانتیگراد خواهد رسید.

رضایی پور افزود: در شبانه روز گذشته قوچان با کمینه دمای هوای ۱۲ درجه و بردسکن با بیشینه دمای هوای ۳۹ درجه سلسیوس به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین شهرهای خراسان رضوی بوده‌اند و بیشترین شدت وزش باد در تایباد با سرعت ۶۸ کیلومتر در ساعت به ثبت رسیده است.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.