معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به افزایش چشمگیر تعداد بیماران کرونایی بستری در بیمارستان ها، نسبت به روند صعودی بیماری در این استان هشدار داد.

تعداد بیماران کرونایی بستری دربیمارستان‌های خوزستان افزایش یافت

به گزارش قدس آنلاین، حبیب حی‌بر در خصوص آخرین وضعیت بیماری کووید-۱۹ در خوزستان، بیان کرد: در حال حاضر ۱۸۷ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های خوزستان بستری هستند که این میزان نسبت به روز گذشته ۱۷ مورد افزایش یافته است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز افزود: اکنون ۵۵ بیمار کرونایی در بخش های ویژه بیمارستانی تحت مراقبت هستند.

وی افزود: در شبانه روز گذشته ۲ بیمار کرونایی از بیمارستان‌های خوزستان مرخص شدند که در مقایسه با روز قبل از آن ۱۶ مورد کمتر شده است.

حی بر گفت: در این مدت، ۳۹ بیمار جدید کرونایی در بخش‌های عادی و ویژه بیمارستان‌های خوزستان بستری شدند که در مقایسه با روز قبل از آن ۱۶ مورد کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه در شبانه روز گذشته یک مورد فوت ناشی از کرونا در استان داشتیم که واکسن نزده بود، افزود: با توجه به روند صعودی موارد بیماری و بستری، در صورت نیاز به ظرفیت بخش های کرونایی در بیمارستان ها اضافه می شود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز از مردم استان خواست که عادی انگاری را کنار گذاشته و استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی را جدی بگیرند.

بر اساس آخرین رنگ بندی کرونایی، یک شهرستان خوزستان در وضعیت نارنجی، ۹ شهرستان زرد و بقیه مناطق استان در وضعیت آبی کرونایی هستند.

تاکنون بیش از هفت میلیون و ۳۳۵ هزار دُز واکسن کرونا در خوزستان به جامعه هدف تزریق شده است.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.