معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از فوت راکب موتورسیکلت سنگین پس از واژگونی در بزرگراه شهید بابایی به شرق مقابل دانشگاه امام حسین (ع) به دلیل عدم توانایی راکب این موتورسیکلت در کنترل وسیله نقلیه خبر داد.

جای موتورسیکلت‌های سنگین در معابر شهری نیست

به گزارش قدس آنلاین از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، سرهنگ علی همه خانی روز شنبه در این باره گفت: تیم کارشناسی منطقه ۲۵ پلیس راهور پایتخت، بلافاصله در محل حاضر شدند و ضمن کنترل بار ترافیکی محل و ایمن‌سازی محدوده تصادف برای جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار، به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداختند.

وی گفت :
سرهنگ همه خانی بیان داشت: پس از بررسی های به عمل آمده تیم کارشناسی مشخص شد که متاسفانه راکب این موتورسیکلت پس از واژگونی در دم فوت کرده که علت آن عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه بوده است.

وی به طور ویژه به راکبین موتورسیکلت سنگین توصیه کرد: راکبان این نوع موتورها به این نکته توجه داشته باشند که جای این موتورسیکلت ها در معابر شهری  و بزرگراهها نیست و پلیس راهور تهران بزرگ به همین دلیل و خطراتی  که برای راکبین آنها و دیگر شهروندان روی می دهد با طرح های مختلف نسبت به توقیف این موتورها در سطح معابر اقدام می کند.

پلیس اعلام کرده است که با وجود تذکرات و توقیف موتورسیکلت‌های سنگین در سطح معابر و بزرگراه‌ها، باز هم شاهد تردد این موتورسیکلت‌ها بدون توجه به خطرات آنها توسط برخی افراد و بروز حوادث ناگوار در سطح معابر هستیم.

بر اساس این گزارش، مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ در ساعت ۰۶:۴۲ صبح روز جمعه، واژگونی موتورسیکلت سنگین در محدوده بزرگراه شهید بابایی به سمت شرق مقابل دانشگاه امام حسین (ع) به اپراتور پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرده بود.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.