از مدل برخورد سرد و بی روح اعضای کادر فنی با مسئولان اجرایی فدراسیون پیداست روابط میان اعضای این کمیته و اعضای هیئت رئیسه به مانند آتش زیر خاکستر شده و در صورت کوچک‌ترین مشکلی در بدنه فوتبال آتش اختلاف به قدری زبانه خواهد کشید که به سادگی قابل اطفا نخواهد بود.

بوی انحلال کمیته فنی می‌آید

به گزارش قدس آنلاین، از مدل برخورد سرد و بی روح اعضای کادر فنی با مسئولان اجرایی فدراسیون پیداست روابط میان اعضای این کمیته و اعضای هیئت رئیسه به مانند آتش زیر خاکستر شده و در صورت کوچک‌ترین مشکلی در بدنه فوتبال آتش اختلاف به قدری زبانه خواهد کشید که به سادگی قابل اطفا نخواهد بود.

هرچند مدیران فدراسیون فوتبال تلاش کردند پس از ابقای دراگان اسکوچیچ به گونه‌ای فضا را نشان دهند که هیچ مشکلی برای ادامه فعالیت سرمربی کروات تیم ملی وجود ندارد، اما از مدل برخورد سرد و بی روح اعضای کادر فنی با مسئولان اجرایی فدراسیون پیداست روابط میان اعضای این کمیته و اعضای هیئت رئیسه به مانند آتش زیر خاکستر شده و در صورت کوچک‌ترین مشکلی در بدنه فوتبال آتش اختلاف به قدری زبانه خواهد کشید که به سادگی قابل اطفا نخواهد بود.

گویا پس از جلسه مشترک میان هیئت رئیسه و کمیته فنی، به دلیل نادیده گرفتن تصمیم این کمیته از سوی هیئت رئیسه دلخوری بسیار سنگینی برای اعضای این مجموعه به وجود آمده، به شکلی که حتی برخی اعضا پاسخ تماس میرشاد ماجدی و حسن کامرانی فر را هم نمی‌دهند، در شرایطی که شنیده می‌شود هیئت رئیسه به ماجدی مأموریت داده در اسرع وقت جلسه کمیته فنی و اسکوچیچ برگزار شود تا آن‌ها بتوانند صحبت‌های سرمربی تیم ملی را بشنوند و راهکارهای خود را در قالب نظر مشورتی به وی ارائه دهند.

آشتی کنان؟

اما سؤال اینجاست با وجود این تنش‌ها و اختلافات عمیق، اعضای این کمیته حاضر به حضور در نشست این کمیته خواهند شد یا اینکه آن‌ها از حضور در این ملاقات سر باز می‌زنند.  با در نظر گرفتن اتفاقاتی که در آخرین جلسه آن‌ها با هسته تصمیم گیرنده فدراسیون فوتبال رخ داده بعید است این اتفاق به سادگی بیفتد، به ویژه اینکه افرادی چون پرویز مظلومی و اصغرمدیرروستا به شدت از اینکه به بدترین شکل ممکن دور خورده‌اند شاکی شدند وحتی پرویز مظلومی با حالت قهر از جلسه خارج شد، اما بهرام رضائیان ریش گرو می‌گذارد تا او به جلسه برگردد.

گفته می‌شود اعضای این کمیته با شرایط کنونی حاضر به بازگشت به جلسات این مجموعه نخواهند بود به شرط آنکه هیئت رئیسه تعهد دهد نظر آن‌ها فرمایشی نخواهد بود بلکه قابلیت اجرا دارد در غیر این صورت اعضا به صورت دسته جمعی کناره‌گیری خواهند داد. از آن طرف هیئت رئیسه نیز حاضر نیست قدرت خود را با این کمیته تقسیم کند و اختیارات خود را به آن‌ها تفویض کند؛ به همین دلیل به نظر می آید خیلی زودتر از آنچه تصور می شود این کمیته منحل خواهد شد تا یک نمره منفی دیگر در کارنامه مدیریتی میرشاد ماجدی و هیئت رئیسه فوتبال ثبت شود.

مصاحبه آتشین؟

اما همه چیز به همین جا ختم نخواهد شد، بخش خطرناک ماجرا اینجاست که برخی اعضای کمیته فنی منتظرند تا چنانچه جدایی‌شان از فدراسیون قطعی شد با چند مصاحبه آتشین پشت پرده اتفاقات اخیر را بیان کنند آن‌گاه مطمئناً هزینه استعفای آن‌ها برای ماجدی بسیار سنگین خواهد شد؛ چرا که این نفرات افراد مورد وثوق ماجدی بودند و او برای انتخاب آن‌ها نه مصوبه ای از اعضای هیئت رئیسه در اختیار دارد نه با آن‌ها هماهنگی لازم را به عمل آورد، از این رو کار برای ماجدی به مراتب سخت‌تر خواهد شد.

خبرنگار: سینا حسینی 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.