مدیرعامل آبفا مازندران از وارد آمدن خسارت سیل به تاسیسات آبرسانی در غرب استان خبر داد که در مرحله اول ۱۵۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

۱۵۰ میلیارد ریال خسارت اولیه سیل به تاسیسات آبرسانی غرب مازندران

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب مازندران؛ بهزاد برارزاده در حاشیه بازدید از مناطق سیلزده غرب استان اظهار داشت: بارش شدید باران موجب وقوع سیل و خسارات هنگفت به تاسیسات آبرسانی در شهرستانهای نور، چالوس، آمل، تنکابن و کلاردشت شد و بخشی از تاسیسات آبرسانی در این شهرستانها از مدار خارج و موجب قطعی آب تعدادی از مشترکین در شهرها و روستاهای این مناطق شده است.
وی افزود: سیل به ۲ کیلومتر خط انتقال در روستاهای مرج و یالده شهرستان نور خسارات وارد کرد و یک دهنه چشمه در این منطقه آسیب دید، همچنین ۳ کیلومتر شبکه و خطوط انتقال در روستاهای چالوس به همراه تاسیسات آبرسانی تخریب و ۲ کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع هم در روستاهای شهرستان آمل از مدار خارج شد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مازندران ادامه داد: سیلاب به ۶ کیلومتر خط انتقال در روستاهای کترولات، راور، پلت هال، مران، هلوکله و قاضی محله در شهرستان تنکابن و نیز یک باب مخزن ذخیره ۵۰ متر مکعبی آسیب وارد و ۲ کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع در روستاهای کلاردشت هم از مدار خارج شد و به تصفیه خانه کلاردشت هم خساراتی وارد آمد.
وی با اشاره به تشکیل کمیته پایش اضطرارای کیفی به منظور کنترل مواد گند زدا از صبوری مردم در جریان وقوع سیل قدردانی کرد و گفت: همکاران شرکت آب و فاضلاب مازندران به صورت شبانه روز تلاش می کنند تا مشکلات برطرف و جریان آب در مناطق آسیب دیده برقرار شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.