کادر فنی و مدیریت تیم فوتبال پرسپولیس تا زمانی که این تیم مهاجمی به خدمت نگیرد، ‌ با جدایی مهاجم ازبکستانی مخالف هستند.

پشت پرده اقدام عجیب تمیروف مشخص شد

به گزارش ایرنا، شرزود تمیروف مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی که هنوز یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد، شب گذشته، با انتشار یک استوری در اینستاگرام از هواداران این تیم خداحافظی کرد.

تمیروف در نیم فصل لیگ بیست و یکم از پاختاکور ازبکستان به پرسپولیس ملحق شد اما نتوانست انتظارات را برآورده کند و در فهرست مازاد گل محمدی قرار گرفت. با این حال با توجه به عدم جذب مهاجم این بازیکن بار دیگر به جمع سرخپوشان بازگشت. او در تمرینات پیش فصل عملکرد خوبی داشت و در بازی‌های تدارکاتی هم گلزنی کرد تا نظر سرمربی تیم کمی نسبت به او تغییر کند.

با این حال قرار شد که تا زمانی که مهاجم جدیدی به تیم بیاید، او در پرسپولیس حضور پیدا کند اما خداحافظی بدون هماهنگی او با هواداران پرسپولیس باعث تعجب مسوولان باشگاه شد.

ظاهرا نا هماهنگی‌هایی در تیم مانند پرداختی و لباس و امکانات باعث ناراحتی این بازیکن شده بود و همچنین برخی پیام‌ها که او دریافت کرده بود باعث ایجاد سوتفاهم شده بود. به همین خاطر این بازیکن اقدام به خداحافظی کرد.

از طرفی او در اقدامی عجیب ساپینتو سرمربی و خسرو حیدری مربی تیم استقلال را در اینستاگرام دنبال کرد که باعث شبهاتی مبنی بر حضور او در استقلال شده بود اما او بر اساس چند برخورد که با مربی و سرمربی آبی پوشان در محل اقامتش داشته با این نفرات رابطه خوبی دارد و آنها را در فضای مجازی دنبال می‌کند و این اقدام ارتباطی به حضور او در جمع آبی پوشان نداشت.

با این حال تمیروف تا زمانی که پرسپولیس مهاجم جدید نگیرد به تیم دیگری نخواهد رفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.