مدیرکل غله و خدمات بازرگانی اصفهان گفت: دولت به هیچ عنوان قصد افزایش قیمت نان را ندارد و تنها پس از آزاد شدن قیمت آرد مابه التفاوت آن به نانوایان پرداخت می‌شود.

نان گران نمی‌شود

به گزارش قدس آنلاین، محسن ضیایی روز پنجشنبه با بیان اینکه کارتخوان هوشمند در مابقی نانوایی‌های استان اصفهان نیز در حال نصب و راه اندازی است، اظهار کرد: تمام نانوایی‌های استان که از آرد یارانه‌ای نوع اول و دوم استفاده می‌کنند مکلف به نصب دستگاه کارتخوان هوشمند هستند.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی اصفهان افزود: دولت به هیچ عنوان قصد افزایش قیمت نان را ندارد و تنها پس از آزاد شدن قیمت آرد مابه التفاوت آن به نانوایان پرداخت می‌شود.

ضیایی با تاکید بر افزایش نیافتن نرخ قیمت نان در طرح عادلانه کردن توزیع یارانه ها، گفت: با اجرای این طرح هیچ تغییری در قیمت نان ایجاد نخواهد شد و مردم با هر کارت بانکی مانند گذشته می‌توانند به هر تعداد که لازم باشد نان خرید کنند.

وی افزود: این اقدام در راستای اجرای طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها انجام شده است و با اجرای آن، ساماندهی بیشتری بر نحوه پخت و توزیع نان انجام خواهد شد و همچنین جلوگیری از قاچاق آرد و توزیع خارج از شبکه آرد از اهداف نصب کارتخوان هوشمند در نانوایی‌هاست.

منبع: باشگاه خبرنگاران

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
    0 0
    نان گرون نمیشه ولی بیوجدان نانوایی که میادآرد میفروشه حق داره که این کار رو بکنه براش نمیفرصه میفهمید