بیست و دومین دوره لیگ برتر فوتبال کشور عصر فردا با برگزاری پنج دیدار استارت می‌خورد و سه بازی باقیمانده از هفته نخست عصر شنبه برگزار خواهد شد که در حساس‌ترین بازی این هفته استقلال و سپاهان دو مدعی اصلی قهرمانی در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت.

استقلال-سپاهان؛ جنگ پرتغالی‌ها

به گزارش قدس آنلاین، بیست و دومین دوره لیگ برتر فوتبال کشور عصر فردا با برگزاری پنج دیدار استارت می‌خورد و سه بازی باقیمانده از هفته نخست عصر شنبه برگزار خواهد شد که در حساس‌ترین بازی این هفته استقلال و سپاهان دو مدعی اصلی قهرمانی در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت.

تیم‌هایی که تقابل آن‌ها همواره از حساسیت بالایی برخوردار بوده و در این فصل نیز به دلایل فراوان از اهمیت بالایی برخوردار است؛ چراکه علاوه بر نبرد میان برخی از بازیکنان با تیم‌های سابقشان، جدال دو سرمربی پرتغالی که اتفاقاً از قبل بازی شروع شده نیز بر حساسیت‌های پیشین خواهد افزود. از همین روی هواداران دو تیم استقلال و سپاهان بی‌صبرانه منتظر رونمایی از تیم‌های خود زیر نظر دو سرمربی پرتغالی هستند تا در همین آغاز کار نظاره‎گر محک جدی تیم‌های محبوبشان باشند.

شانس کدام تیم بیشتر است

استقلال جزو معدود تیم‌هایی است که به جز کادر فنی، بازیکنانش تغییر آنچنانی نداشتند و تقریباً استخوان‌بندی فصل گذشته را حفظ کرده و با جذب چند بازیکن جدید سعی بر این داشته تا نقاط ضعف خود را پوشش دهد و این می‌تواند شانس استقلال را برای پیروزی بر حریفش بیشتر کند. در سوی مقابل سپاهان فصل گذشته نفرات بسیار خوبی داشت؛ اما فراز و نشیب زیادی هم برایش پیش آمد و نتوانست به قهرمانی دست یابد، مدیران این باشگاه با تغییرات کلی که در کادر فنی و جذب بازیکن انجام دادند به دنبال این هستند تا بتوانند فصل را با پیروزی شروع کرده و با قهرمانی به پایان برسانند، اما باید دید این تغییرات و جابه‎جایی‎های گسترده در سپاهان مقابل استقلال به چه صورت خود را نشان می‌دهد و آیا شاگردان مورایس در بازی‌ها و تمرینات پیش فصل به هماهنگی لازم رسیده یا عدم هماهنگی موجب نتیجه نگرفتن زردپوشان اصفهانی مقابل آبی‌پوشان تهرانی خواهد شد؟ به هر حال آنچه مشخص است و برای هواداران دو تیم پیداست اینکه هر چند ساپینتو و مورایس از لحاظ نفرات و کارهای تاکتیکی شناختی روی یکدیگر ندارند، اما هر دو به دنبال این هستند تا در بازی اول پیروزی را کسب کرده و قدرت خود را به رخ حریف بکشند.

رونمایی از فولاد کهکشانی

اما در یکی دیگر از بازی‎های هفته نخست فولاد خوزستان که ریخت و پاش زیادی را در نقل و انتقالات نیم فصل داشت و تیم کهکشانی‎ای را برای فصل جدید تدارک دیده، میزبان صنعت نفت آبادان خواهد بود و به نوعی دربی خوزستان را برگزار خواهند کرد. سعید آقایی، مجید علیاری، علی قربانی، احسان پهلوان، محمدرضا غبیشاوی و وریا غفوری بازیکنان شناخته شده ای هستند که به همراه دو مربی اسپانیایی در فصل جدید فولاد را همراهی خواهند کرد. بدون شک نکونام با تیمی که تدارک دیده می‎تواند یکی از مدعیان این فصل باشد که هواداران این تیم بی صبرانه منتظر رونمایی از فولاد کهکشانی مقابل صنعت نفت در فولاد آره نا خواهند بود.

هفته نخست لیگ برتر بدون تماشاگر

لیگ بیست و دوم خیلی زود و در همین ابتدای کار با حاشیه عجیبی کار خود را آغاز می کند. در شرایطی که طی هفته‌های گذشته اعلام شده بود دیدارهای لیگ برتر با ظرفیت ۳۰ درصدی هواداران برگزار می شود، اما اکنون و با صدور اطلاعیه ای رسمی، دیدارهای هفته اول بدون تماشاگر خواهد بود.

برنامه هفته اول مسابقات لیگ برتر

فولاد - صنعت نفت/ نفت مسجدسلیمان - مس کرمان/آلومینیوم - هوادار/ استقلال - سپاهان/نساجی - مس رفسنجان/ پیکان - ملوان/گل‌گهر - تراکتور/ذوب آهن - پرسپولیس.

خبرنگار: حمیدرضا خداشناس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.