رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور گفت: جاده امامزاده داود (ع) و همچنین جوزم- دهج به عنوان دو مسیر فیرشریانی کشور همچنان بسته است.

جاده امامزاده داود (ع) همچنان بسته است

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ احمد شیرانی در تشریح وضعیت مسیرهای مواصلاتی کشور روز شنبه به خبرنگاران گفت: بدلیل وقوع سیل بامداد پنجشنبه ۶ مردادماه همچنان جاده امامزاده داود (ع) مسدود است، همچنین مسیر ریگان – ایرانشهر تنها مسیر شریانی در کشور است که مسدود است همچنین تنها مسیر دارای انسداد فصلی نیز محور لاسم – ارجمند است.

وی درباره آخرین وضعیت ترافیکی در مسیرهای کشور نیز گفت: ترافیک نیمه‌سنگینی در آزادراه قزوین - کرج حدفاصل محمدشهر تا پل کلاک وجود دارد همچنین حجم ترافیک در محور شهریار- تهران حدفاصل میدان معادن تا شهرقدس نیز بالا است.

وی درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور نیز گفت: مشکل‌ جوی خاصی در مسیرهای مواصلاتی کشور مشاهده نمی‌شود و تردد بدون مداخلات جوی برقرار است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی خاطرنشان کرد: سازمان هواشناسی با صدور هشداری از احتمال بارندگی و همچنین وزش باد و وقوع گردوخاک در برخی از استان‌ها تا یکشنبه هفته آینده خبر می‌دهد لذا ضروری است که رانندگان برای مواجهه با شرایط پیش‌بینی شده آماده باشند، رعایت سرعت مطمئنه و همچنین افزایش دقت و تمرکز باید در دستورکار رانندگان قرار داشته باشند، ضروری است رانندگان در مسیر حرکت خود فاصله طولی مناسب را رعایت کنند.

وی با اعلام شماره تلفن ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست قبل از شروع حرکت حتما با این شماره تماس گرفته و با اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور، مناسب‌ترین زمان و بهترین مسیر را برای انجام سفر خود انتخاب کنند.

برچسب‌ها