بازرس‌کل امور راه و شهرسازی سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به تاخیر چند پرواز عتبات عالیات گفت: سازمان بازرسی با حضور مسئولان سازمان هواپیمایی و مدیرعامل شرکت آتا نسبت به بررسی تخلفات و کوتاهی‌های این شرکت هواپیمایی بررسی لازم را انجام داد.

ورود سازمان بازرسی به تأخیر چندین پرواز تهران-نجف شرکت آتا

به گزارش قدس آنلاین از سازمان بازرسی کل کشور، در پی تأخیر بیش از ۱۰ ساعت چندین پرواز تهران- بغداد و تهران – نجف شرکت آتا که با سرگردانی مسافران در فرودگاه بغداد و فرودگاه امام خمینی(ره) و نجف همراه شد، سازمان بازرسی کل کشور به موضوع ورود کرد.

سیداکبر حسینی‌موخر در این زمینه اظهار داشت: بعد از تاخیر بیش از ۱۰ساعت پروازهای شرکت هواپیمایی آتا در روز چهارشنبه و پنجشنبه (۱۹ و ۲۰ مرداد) و اطلاع از موضوع، با ورود سازمان بازرسی جلسه‌ای با حضور مسئولان سازمان هواپیمایی و مدیرعامل شرکت آتا برگزار و نسبت به بررسی تخلفات و کوتاهی‌های این شرکت هواپیمایی بررسی لازم انجام شد.

وی ادامه داد: مقرر شد شرکت هواپیمایی آتا علاوه بر بازگرداندن ۳۰ درصد مبلغ بلیت به عنوان جریمه، به همه مسافران یک بلیت رایگان یکطرفه سفر مشهد هدیه دهد همچنین مقرر شد مجوزهای پرواز خارجی شرکت هواپیمایی آتا نیز مورد بررسی و تجدیدنظر قرار گیرد.

حسینی موخر تاکید کرد: با عوامل این شرکت که در برخورد با مسافران وظایف قانونی خود را عمل نکرده‌اند، برخورد انضباطی انجام می‌شود.

بازرس کل امور راه و شهرسازی سازمان بازرسی به مسافران هوایی نیز اطمینان داد که سازمان بازرسی مدافع حقوق آنها بوده و رعایت حقوق مسافر را در پروازهای داخلی و خارجی از سازمان هواپیمایی و شرکت‌ها مطالبه می‌کند.

حسینی موخر در نهایت از همه شرکت‌های هواپیمایی خواست تا با رعایت حقوق مسافر نسبت به بازگرداندن اعتماد به این صنعت نهایت تلاش خود را انجام دهند.

بنا به این گزارش، پرواز تهران-نجف که قرار بود ساعت ۲۲ روز چهارشنبه ۱۹ مرداد از فرودگاه امام خمینی به نجف انجام شود، بعد از ۱۳ ساعت تاخیر پنج شنبه ۲۰مرداد ساعت ۱۱:۲۱ انجام و مسافران با تحمل ۱۳ ساعت تاخیر به نجف اعزام شدند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.