جودوکاران ایران شروع خوبی در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی نداشته و از رسیدن به مدال بازماندند.

آغاز بدون مدال جودوکاران ایران

به گزارش قدس آنلاین، رقابت‌های جودو بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی به میزبانی ترکیه، از امروز(دوشنبه) آغاز شد.

تیم ایران که در دو بخش زنان و مردان راهی قونیه شده است در نخستین روز این پیکارها، هفت نماینده داشت که هیچکدام از آنها موفق به کسب مدال نشدند. این نخستین حضور جودوکاران ایران در رویدادهای رسمی پس از سه سال است زیرا هم‌اکنون جودو ایران دوران تعلیق را پشت سر می‌گذارد.

نتایج نمایندگان ایران بدین شرح است:

بخش مردان

وزن منهای ۶۶ کیلوگرم، "حمیدرضا پاپی" برابر "البوت" از قزاقستان در دور نخست باخت و حذف شد.

وزن منهای ۷۳ کیلوگرم، "محمد صدیقی" در دور نخست "حسین یوسف" از چاد را با شکست بدرقه کرد و سپس به "ولی‌اوف" از جمهوری آذربایجان باخت و حذف شد.

"وحید جدی" در همین وزن، ابتدا "امرالله" از اندونزی را شکست داد، اما در ادامه برابر "فایه نیجه" از گامبیا مغلوب شد و به کارش پایان داد.

بخش زنان

وزن منهای ۴۸ کیلوگرم، "شیوا جهانگیری" ابتدا "هیراتی" از مجمع‌الجزایر قمر را ضربه فنی کرد و سپس به "لیلا علی‌اوف" از جمهوری آذربایجان باخت و به جدول جدول شانس مجدد رفت تا با "امینه رزاق" از الجزایر روبه‌رو شود. وی در این جدال نیز طعم تلخ شکست را چشید تا بدون کسب موفقیت به کار خود پایان دهد.

وزن منهای ۵۲ کیلوگرم، "فاطمه کمالی‌پور" مغلوب نماینده کامرون شد و از دور مسابقات کنار رفت.

وزن منهای ۵۷ کیلوگرم، "سایان چگینی" کار خود را با برتری مقابل حریفی از جمهوری آذربایجان شروع کرد و سپس به "ژولیا دابونه" از ساعل عاج باخت و به جدول شانس مجدد رفت. وی در این جدول برابر "ایرم کورکماز" از کشور میزبان با شکست تاتامی را ترک کرد تا دست خالی بماند.

وزن منهای ۶۳ کیلوگرم، "محدثه حسینی" ابتدا "آمانادا" از آلبانی را ضربه فنی کرد و در دومین مبارزه برابر "امینه بلکادی" از الجزایر نتیجه را واگذار کرد و به جدول شانس مجدد رفت. حسینی در این جدول مقابل "شکینووا" از ترکمنستان هم راه به جایی نبرد تا او نیز حذف شود.

تیم کشورمان فردا نیز هفت نماینده در دو بخش مردان و زنان خواهد داشت.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.