سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: چرا ما باید در هفته اول بدون تماشاگر مقابل رقیب‌مان بازی کنیم ولی این هفته رقبای ما با حضور تماشاگرانشان به میدان بروند؟ نسبت به این موضوع اعتراض داریم زیرا حق هواداران‌مان است و احساس می‌کنیم که برای استقلال خواب‌هایی دیده‌اند.

طاهری: چرا بین تیم‌ها تفاوت می‌گذارند؛ احساس می‌کنیم برای استقلال خواب‌هایی دیده‌اند

به گزارش قدس آنلاین، بیژن طاهری سرپرست تیم فوتبال استقلال درخصوص اطلاعیه جدید سازمان لیگ مبنی بر اینکه ورزشگاه‌هایی که شرایط استاندارد را داشته باشند می‌توانند میزبان هواداران باشند، اظهار داشت: اول اینکه در این پنج روز چه اتفاقی افتاد که یک دفعه شرایط عوض شد؟ چه تجهیزاتی در این پنج روز کامل شد که ورود تماشاگران به برخی ورزشگاه‌ها آزاد شد؟ این یک تبعیض آشکار است که علیه ما رقم خورده است.

وی افزود: سازمان لیگ باید یک دلیل قانع کننده بیاورد که هواداران ما قانع شوند. چرا ما باید در هفته اول بدون تماشاگر مقابل رقیبمان بازی کنیم ولی این هفته رقبای ما با حضور تماشاگرانشان بازی کنند؟ سازمان لیگ این موضوع را برای ما و هوادارانمان روشن کند که چه اتفاقی افتاده است؟ ما نسبت به این موضوع اعتراض داریم زیرا حق هوادارانمان است و احساس می‌کنیم که برای استقلال خواب‌هایی دیده‌اند.

طاهری افزود: سال گذشته و سال‌های قبل هم مشابه این کارها را دیده‌ایم ولی مصمم به موفقیت هستیم و از الان می‌گوییم که بازی برگشت ما مقابل سپاهان باید بدون تماشاگر برگزار شود.

وی در پایان بیان کرد: سازمان لیگ برای این که عدالت رعایت شود و ثابت شود به همه تیم‌ها نگاه یکسان وجود دارد، باید دیدار استقلال مقابل سپاهان در نیم فصل دوم را بدون تماشاگر برگزار کند تا شرایط، مشابه ورزشگاه آزادی باشد.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.