آقای گل لیگ نوزدهم فوتبال ایران تمایل خود را برای بازگشت به کشورمان اعلام کرده و به دنبال بازی در یکی از تیم‌های مطرح لیگ برتر است.

ستاره سابق استقلال در دوراهی تبریز - تهران

به گزارش قدس آنلاین، نام شیخ دیاباته با شادی‌های خاص پس از گل و هنرنمایی وی با مهدی قایدی در لیگ نوزدهم گره خورده است، بازیکنی که در زمان حضور آندره‌آ استراماچونی نمایش درخشانی را در استقلال داشت. دیاباته فصل نوزدهم با استقلال تهران به عنوان آقای گلی لیگ برتر رسید.

او پس از ۲ فصل حضور در این تیم به لیگ ستارگان فوتبال قطر رفت. یک فصل حضور در لیگ قطر و تیم الغرافه برای دیاباته دستاورد زیادی نداشت و در نهایت توسط مدیران این تیم در لیست فروش قرار گرفت.

دیاباته که احتمال بازگشت وی به فوتبال ایران از مهمترین اخبار فصل نقل و انتقالات بود روز گذشته با انتشار پیامی در فضای مجازی این بازگشت را رسما تایید کرد. هر چند که مقصد نهایی آقای گل اسبق فوتبال ایران هنوز مشخص نشده اما از تیم پرسپولیس تهران به عنوان جدی ترین مشتری این بازیکن یاد می‌شود.

البته یحیی گل‌محمدی تا کنون تمایلی به جذب این بازیکن نشان نداده و برخی از اخبار حکایت از مخالفت وی با جذب بازیکن سابق استقلال دارد.

یکی دیگر از مشتریان احتمالی دیاباته تراکتور تبریز است. این تیم با استخدام قربان بردیف به دنبال احیای روزهای باشکوه خود است. دیاباته در زمان حضور در استقلال بازی‌های درخشانی را در برابر تیم تراکتور تبریز به نمایش گذاشت و حتی برابر این تیم نیز هتریک کرد.

دیگر گزینه احتمالی دیاباته استقلال تهران است تیمی که مهاجمان زیادی را در اختیار گرفته اما ریکاردو ساپینتو از شیوه جذب این بازیکنان توسط مدیریت راضی نیست و حتی شنیده‌ها حکایت از لیست خروجی سوم این مربی بعد از بازی با ملوان دارد. با بازگشت مهدی قایدی به استقلال شاید رویای هواداران آن باشد تا روزی شاهد درخش قایدی و دیاباته به مانند لیگ نوزدهم باشند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.