مربی تیم ملی هندبال کشورمان گفت: سطح مسابقات بالا بود و به جز آذربایجان، ۵ تیم دیگر یعنی ایران، قطر، عربستان، مراکش و ترکیه از شرایط خوبی برخوردار بودند؛ حق تیم ما قهرمانی بود.

حق ما در بازی‌های اسلامی، قهرمانی بود

به گزارش قدس انلاین، شهداد مرتجی مربی اصفهانی تیم ملی هندبال بزرگسالان کشورمان پس از کسب عنوان سومی در بازی‌های کشورهای اسلامی، اظهار داشت: سطح مسابقات بالا بود و به جز آذربایجان، ۵ تیم دیگر یعنی ایران، قطر، عربستان، مراکش و ترکیه از شرایط خوبی برخوردار بودند؛ حق تیم ما قهرمانی بود، اما در بازی نیمه‌نهایی مقابل قطر اسیر بعضی از مشکلات شدیم.

وی افزود: نیمه اول دیدار با قطر خوب کار نکردیم، اما در نیمه دوم قضاوت داور عادلانه نبود و این بر نتیجه بازی اثر گذاشت؛ در بازی رده‌بندی، عربستان را با اختلاف خوب ۹ امتیاز شکست دادیم که با توجه به این که چند بازیکن محروم و مصدوم داشتیم و آن‌ها هم با تمام قوا وارد زمین شده‌بودند، نتیجه بسیار خوبی کسب شد.

مرتجی با اشاره به سطح آمادگی تیم برای مسابقات جهانی خاطرنشان کرد: قطعا باید شرایط بهتر شود و دیدارهای تدارکاتی بهتری را برنامه‌ریزی کنیم؛ چون بیشتر بازکنان جوان هستند و باید با تیم‌های اروپایی بازی دوستانه انجام دهند.

مربی تیم ملی هندبال ادامه داد: امیدوارم با مساعدت وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و فدراسیون هندبال شرایطی فراهم شود تا تجربه بازیکنان در مسابقات بین‌المللی ارتقا یابد و با آمادگی کامل به مسابقات جهانی برویم.

حق ما در بازی‌های اسلامی، قهرمانی بود

وی در خصوص ادامه حضورش در سپاهان‌نوین نیز گفت: من قرارداد خود را تمدید کردم؛ تمرینات تیم ۳ هفته‌ است که شروع شده و بازیکنان بیشتر به انجام کارهای بدنی پرداختند.

مرتجی افزود: من هم پس از بازگشت به اصفهان تمرینات را زیر نظر خواهم داشت، برای فصل جدید ۶ بازیکن غیربومی جذب کردیم و بقیه بچه‌ها از اصفهان هستند؛ حسین صالحی، بهشاد فاتحی‌زاده، فواد فرهادی، علی اهوازی، مهران حسینی و رضا عزتی بازیکنانی هستند که به سپاهان‌نوین اضافه شدند.

سرمربی سپاهان‌نوین با بیان این که سیاست‌گذاری باشگاه سپاهان در این فصل توجه بیشتر به بازیکنان جوان و بومی است، بیان داشت: تصمیم باشگاه بر این بود که میانگین سنی تیم پایین بیاید و بازیکنان اضافه شده جوان باشند؛ ضمن این که همه بازیکنان جدید، ملی‌پوشان رده‌های امید و بزرگسالان هستند.

وی در پایان ضمن تشکر از زحمات بازیکنان جدا شده از جمع طلایی‌پوشان اصفهانی گفت: فصل گذشته فراتر از انتظار ظاهر شدیم و اعضای تیم واقعا زحمت کشیدند؛ برای آن‌ها در فصل پیش‌رو آرزوی موفقیت می‌کنم.

انتهای پیام

منبع:فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.