بجنورد_ استاندار خراسان شمالی از افتتاح و کلنگ زنی ۷۴۳ پروژه در هفته دولت در استان خبرداد و گفت: این پروژه ها با اعتباری بالغ بر هزار و ۹۴۸ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.

افتتاح و کلنگ زنی ۷۴۳ پروژه  با اعتبار ۱۹۴۸ میلیارد تومان در هفته دولت

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا حسین نژاد در نشست خبری به مناسبت هفته دولت ، اظهار داشت: از مجموع تعداد پروژه های هفته دولت، تعداد ۳۶ پروژه با اعتبار ۹۴۸ میلیارد تومان کلنگ زنی و تعداد ۷۰۷ پروژه با اعتبار هزار میلیارد تومان افتتاح خواهد شد.

وی افزود: تعداد پروژه های قابل افتتاح و کلنگ زنی سال جاری در مقایسه با پروژه های هفته دولت سال گذشته رشد ۴۱ درصدی و افزایش ۲۸ برابری در اعتبارات کل پروژه ها را شاهد هستیم .

وی مهم ترین دستاورد دولت سیزدهم را صداقت بیان کرد و گفت : صادق بودن دولت با مردم و ارائه گزارش های لحظه ای از حوزه های مختلف ، مدیریت بیماری کرونا ، بازگشایی مدارس و دانشگاه ها ، اجرای طرح توزیع عادلانه یارانه ها ، افزایش مراودات بین المللی با کشورهای همجوار و حمایت از بخش کشاورزی و صنعت غذا مهم ترین دستاوردهای دولت سیزدهم در یکسال اخیر است .

حسین نژاد ارمغان سفر رییس جمهور به استان را اختصاص بیش از ۱۲ هزار میلیارد تومان اعتبار عنوان کرد و افزود: این اعتبارات برای اتمام پروژه های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالای پنجاه درصد و توسعه فاز دوم پتروشیمی خواهد بود .
حسین نژاد در بخش دیگر سخنان خود توسعه مساجد را مورد تاکید قرار داد و گفت:برای توسعه و ساخت مساجد ردیف مشخصی در اعتبارات دولتی وجود ندارد اما از طریق اداره کل اوقاف و فرمانداران در چارچوب قانون می توان به حوزه مرمت ، بازسازی و احداث مساجد کمک کرد .

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه هیچ مصوبه ای برای اتمام پروژه بیمارستان ارتش در راز و جرگلان در سفر رییس جمهور به استان نداشتیم ، گفت : تنها مصوبه سفر رییس جمهور احداث بیمارستان در راز است .
وی در خصوص آخرین وضعیت بیمارستان ارتش نیز خاطرنشان کرد: بر اساس تفاهم نامه ای بین دانشگاه علوم پزشکی استان با ارتش واگذاری بهره برداری از بیمارستان ارتش به دانشگاه تعریف شده است .

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.