سومین جلسه شورای راهبری پژوهش پیرامون حفظ قرآن کریم در مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف برگزار شد.

نتایج پژوهش «روش‌های حفظ قرآن در داخل و خارج از کشور» بررسی شد

به گزارش قدس آنلاین، حمید مجیدی مهر رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه و دبیر ستاد راهبری طرح ملی حفظ قرآن کریم گفت: سومین جلسه شورای راهبری پژوهش «بررسی روش‌های حفظ قرآن در داخل و خارج از کشور و استخراج مدل‌های مطلوب حفظ» در مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار شد.

وی ادامه داد: این پژوهش که بر اساس تفاهم نامه بین سازمان اوقاف و امور خیریه و شورای توسعه فرهنگ قرآنی از محل بودجه سال ۱۳۹۸ ستاد راهبری حفظ قرآن کریم در حال انجام است دارای چهار مرحله می‌باشد که تاکنون دو مرحله شامل مبانی قرآنی و روانشناسی و بررسی روش‌های حفظ قرآن در خارج از کشور مورد بحث و بررسی در این شورا قرار گرفته است. در این جلسه کریم دولتی مجری طرح؛ توضیحاتی درباره دو مرحله انجام پذیرفته این پژوهش ارائه کرد و سپس اعضا نظرات، سوالات و پیشنهادات تکمیلی خود را بیان کردند.

مجیدی مهر در ادامه افزود: نتایج این پژوهش به عنوان روش استاندارد حفظ قرآن در کارگروه‌های ستاد راهبری حفظ به عنوان شاخصه‌های اصلی در برنامه ریزی و نظارت طرح خواهد شد.

حمید مجیدی مهر، حجت الاسلام سیدمصطفی حسینی، محمدمهدی بحرالعلوم، رضا نجفی، حمید باقری، و خانم‌ها شاداب مهر و شبانی قهرودی از اعضا شورای راهبری پژوهش هستند.

انتهای پیام/

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.