جنگنده های رژیم صهیونیستی فرودگاه حلب در سوریه را هدف قرار دادند.

رژیم صهیونیستی فرودگاه حلب سوریه را هدف قرار داد

به گزارش قدس آنلاین، رژیم صهیونیستی فرودگاه حلب در سوریه را هدف قرار داد.

این خبر را خبرگزاری رسمی سوریه موسوم به سانا نیز تائید کرد اما این خبرگزاری در دقایق ابتدایی انتشار این خبر جزئیات آن را اعلام نکرد. همین منبع همچنین افزود که پدافند هوایی سوریه با موشک‌های شلیک شده توسط رژیم صهیونیستی مقابله کرده و تعدادی از این موشک‌ها نیز ساقط شدند.

خبرگزاری روسی اسپوتنیک هم در ارتباط با این حمله به نقل از برخی منابع گزارش داد که حمله امشب از دریای مدیترانه انجام شده و یک فرودگاه نظامی در النیرب، شهری واقع در جنوب شرقی شهر حلب نیز هدف قرار گرفته است.

حمله اخیر دومین تجاوز صهیونیست‌ها علیه سوریه در یک هفته اخیر است که در آن فرودگاه‌های حلب هدف قرار می‌گیرند.

هنوز اما اطلاعاتی در مورد خسارات یا تلفات گزارش نشده و رژیم صهیونیستی نیز درباره این حملات اظهار نظری نکرده است.

صهیونیست‌ها تا کنون بارها مناطق مختلف سوریه از جمله مناطق مسکونی را هدف تجاوز نظامی قرار داده اند. دولت دمشق نیز تا به حال چندین مرتبه در نامه‌هایی به مقامات سازمان ملل، خواستار اتخاذ تدابیری برای جلوگیری از تکرار تجاوزات نظامی صهیونیست‌ها به سوریه شده است.

با وجود تکرار تجاوزات رژیم صهیونیستی به سوریه تا کنون سازمان ملل و شورای امنیت اقدامی جهت توقف این اقدامات تجاوزکارانه انجام نداده اند.

پیشتر، «فیصل المقداد» وزیر امور خارجه سوریه در سخنرانی در مجلس این کشور گفته بود: اسرائیل با متحدانش یعنی آمریکا، غرب استعمارگر و رژیم ترکیه حامی تروریسم در منطقه بوده و خواهد ماند و از انجام هر گونه تجاوز به منظور تضمین تداوم گروه‌های تروریستی و جلوگیری از فروپاشی آنها دریغ نخواهد کرد و تجاوزات اخیر به خاک سوریه نیز در همین چارچوب قابل تفسیر است که نشان از محاسبات اشتباه و احمقانه تل آویو دارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.