مدیران فدراسیون فوتبال برای جلوگیری از اتفاقاتی که در ماه‌های اخیر در اردوی تدارکاتی تیم ملی رخ داده است، بنا دارند ترکیب متفاوتی از تیم سرپرستی و اجرایی برای تیم ملی انتخاب شود تا در آستانه شروع رقابت‌های جام جهانی اردوهای آماده‌سازی بدون کوچک‌ترین حاشیه‌ای برگزار شود.

«نبی» به جای استیلی در تیم ملی

به گزارش قدس آنلاین، مدیران فدراسیون فوتبال برای جلوگیری از اتفاقاتی که در ماه‌های اخیر در اردوی تدارکاتی تیم ملی رخ داده است، بنا دارند ترکیب متفاوتی از تیم سرپرستی و اجرایی برای تیم ملی انتخاب شود تا در آستانه شروع رقابت‌های جام جهانی اردوهای آماده‌سازی بدون کوچک‌ترین حاشیه‌ای برگزار شود.

برخی کارشناسان به مهدی تاج پیشنهاد دادند یکی از ملی پوشان سابق تیم ملی که با فرایند کار سازمانی آشنایی دارد را به عنوان سرپرست انتخاب کند تا وی در کنار کارلوس کی‌روش بتواند فضای حاکم بر تیم ملی را مدیریت کند، اما با وجود این پیشنهاد رئیس فدراسیون فوتبال تاکنون زیر بار نرفته چون وی این استرس را دارد با یک انتخاب اشتباه در این پست اتفاقاتی که در دوره حضور استیلی روی داد، دوباره تکرار شود، به همین دلیل احتمال انتخاب یک ملی‌پوش سابق در این سمت فعلاً منتفی است.

اما در این بین احتمال دارد یکی از مسئولان ارشد فدراسیون فوتبال به صورت موقت عهده دار این مسئولیت شود. از آنجا که مهدی محمد نبی و محمدرضا ساکت سابقه سرپرستی تیم ملی را دارند و همین طور با خلق و خوی کارلوس کی‌روش کاملاً آشنا هستند بعید نیست این تجربه دوباره از سوی مهدی تاج به کار گرفته شود.

اما تمام تغییرات به این حوزه برنمی‌گردد؛ شنیده می‌شود کارلوس کی‌روش برای ایجاد هماهنگی بیشتر به دنبال انتخاب نفراتی است که با آن‌ها کار کرده و تجربه همکاری با آن‌ها را داشته، به همین دلیل شنیده می‌شود به زودی مهدی خراطی به عنوان سرپرست دپارتمان تیم ملی انتخاب خواهد شد و او جای حامد مؤمنی در این سمت را برعهده خواهد گرفت تا سرمربی پرتغالی دغدغه ای بابت امور سازمانی و بروکراسی اداری نداشته باشد.

اما بخش دیگری از شنیده‌ها که به زودی دستخوش تغییر و تحولاتی جدی قرارخواهد گرفت، بخش رسانه‌ای تیم ملی است. گویا کی‌روش به دلیل زاویه ای که با مدیرکنونی رسانه ای تیم ملی دارد، تمایلی به فعالیت و همکاری با او ندارد؛ چون «جماعت» یکی از منتقدان سرسخت او در دوره مربیگری او در جام جهانی روسیه و جام ملت‌های آسیا در امارات بود. البته هنوز مهدی تاج در این خصوص موضع‌گیری رسمی انجام نداده اما پیش بینی می شود در این جایگاه نیز تغییراتی را شاهد خواهیم بود.

هیچ کسی حق اظهارنظر درباره تیم ملی را ندارد

اما اتفاق مهم دیگری که در فدراسیون فوتبال از سوی رئیس فدراسیون فوتبال اعمال شده، این است که وی به اعضای هیئت رئیسه اعلام کرده اظهارنظر درباره تیم ملی به هیچ وجه نباید بدون هماهنگی او انجام شود. این تصمیم به این دلیل از سوی مهدی تاج اخذ شده که حواشی پیرامون تیم ملی کاهش پیدا کند.

گویا مهدی تاج به اعضای هیئت رئیسه اعلام کرده اگر کسی نظری دارد باید موضوعات مدنظر خود را در جلسات هیئت رئیسه عنوان کند و اگر این مسائل در رسانه‌ها و خارج از چارچوب بیان شود قابل قبول نیست و قطعاً برابر آیین نامه‌های انضباطی با افراد خاطی برخورد خواهد شد.

کی‌روش مقابل خبرنگاران

برابر هماهنگی‌های اولیه بناست نخستین کنفرانس خبری کارلوس کی‌روش روز چهارشنبه هفته جاری برگزار شود تا سرمربی تیم ملی به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ دهد.

خبرنگار: سینا حسینی

انتهای پیام/

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.