استقلال درحالی در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر در دیدار با ملوان به پیروزی رسید و اولین سه امتیاز فصل را در خارج از خانه به دست آورد که بعد از پایان این بازی، مسئولان باشگاه استقلال تصمیم گرفتند اولین پاداش فصل را به حساب بازیکنان واریز کنند.

آبی‌ها ۲ پاداش طلبکار شدند

به گزارش قدس آنلاین، استقلال درحالی در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر در دیدار با ملوان به پیروزی رسید و اولین سه امتیاز فصل را در خارج از خانه به دست آورد که بعد از پایان این بازی، مسئولان باشگاه استقلال تصمیم گرفتند اولین پاداش فصل را به حساب بازیکنان واریز کنند.

این درحالی است که مدیران باشگاه استقلال به‌دلیل شکست خانگی مقابل سپاهان اعضای تیم‌شان را جریمه نکردند؛ اما تصمیم گرفتند مثل سنوات قبلی برای افزایش روحیه تیمی در ادامه فصل بابت برد مقابل ملوان به بازیکنان پاداش پرداخت کنند.

آبی‌پوشان تهرانی فصل گذشته برای هر بردی که با کلین‌شیت همراه بوده، ۲۰ میلیون تومان و هر بردی که گل خورده داشته‌اند ۱۰میلیون تومان پاداش می‌گرفتند و طبق شنیده‌ها امسال هم همین حدود پاداش برای آنها در نظر گرفته شده است.

در ادامه تیم فوتبال استقلال در هفته ششم لیگ‌برتر موفق شد با ارائه فوتبالی هجومی به برتری ارزشمند سه بر یک برابر نساجی رسیده و سه امتیاز این دیدار را به نام خود ثبت کند. درواقع این تیم مقابل مس کرمان و نساجی مازندران در هفته‌های سوم و ششم لیگ‌برتر با برتری مواجه شدند تا این پیروزی‌ها نیز با پاداش مصوب قبلی همراه باشد. با این حال از دیدار با ملوان به این سو پاداش پیروزهای اخیر به حساب استقلالی‌ها واریز نشده و قرار است این امر طی روزهای آینده محقق شود.

همچنین برخی رسانه‌ها از عدم‌دریافتی آبی‌پوشان از ابتدای فصل خبر داده بودند که با پیگیری‌های خبرنگار ما مشخص شد بازیکنان این تیم تا پایان هفته ششم از باشگاه دریافتی‌های مشخصی داشته‌اند. استقلالی‌ها در پایان هفته ششم با ۱۱ امتیاز در رده سوم جدول قرار دارند.

منبع: فرهیختگان

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.