مدافع چپ استقلال پس از نمایش امیدوارکننده در ترکیب استقلال به تیم ملی فراخوانده شده و حالا جزو یکی از ۲۷ بازیکنی است که در اتریش شانس خود را برای حضور درجام جهانی فوتبال آزمایش می‌کند.

می‌جنگم تا به جام جهانی برسم

به گزارش قدس آنلاین، مدافع چپ استقلال پس از نمایش امیدوارکننده در ترکیب استقلال به تیم ملی فراخوانده شده و حالا جزو یکی از ۲۷ بازیکنی است که در اتریش شانس خود را برای حضور درجام جهانی فوتبال آزمایش می‌کند.

آیا جلالی می‌تواند دو، سه رقیب سرشناس خود در این پست را کنار بزند و راهی جام جهانی شود؟ جلالی با امیدواری به این ماجرا می‌نگرد وبه روزنامه قدس می‌گوید: «تمرینات خوبی را در تهران پشت سرگذاشتیم و حالا دراتریش دور جدید تمرینات آغاز خواهد شد.

دو بازی مهم با اروگوئه و سنگال داریم. این دو بازی تأثیر زیادی در تأیید بازیکنان توسط سرمربی تیم ملی دارد. ما می‌دانیم کی‌روش مربی سخت‌گیری است و قطعاً افرادی را با خودش به جام جهانی می‌برد که از نظر فنی بتوانند نظرات او را جلب کنند. امیدوارم یکی از مسافران قطر باشم. تلاش می‌کنم بهترین عملکرد را از خود به جا بگذارم تا درجام جهانی به میدان بروم. همان طور که گفتید رقیبان سرسختی دراین پست دارم. نورافکن، محمدی و حتی احسان حاجی صفی. من اما دست از تلاش نمی‌کشم و با امیدواری زیاد به حضور درجام جهانی فوتبال می‌نگرم. امیدوارم یکی از مسافران جام جهانی باشم».

جلالی درباره کار با کارلوس کی‌روش گفت: «او مربی بزرگی است. بسیار با شخصیت و کاریزماتیک. خوشحالم با او کار می‌کنم. از کی‌روش می‌شود چیزهای زیادی آموخت. او مربی با فکری است و برای تیم ملی زمان زیادی می‌گذارد تا بهترین نتایج عاید ما شود. امیدوارم با بهترین عملکرد از جام جهانی به ایران برگردیم».

جلالی درباره رقبای تیم ملی هم این جملات را به زبان می‌آورد:«درجام جهانی همه تیم‌ها با حداکثر آمادگی گام به میدان می‌گذارند. جام جهانی عرصه دشواری است. باید خوب آماده شویم تا یکی از شانس‌های صعود به مرحله بعد باشیم. ان‌شاء‌الله برای اولین بار درتاریخ فوتبال ایران بتوانیم از مرحله گروهی صعود کنیم. هرچند که همه شما می‌دانید ما گروه بسیار دشواری داریم».

وی در مورد شرایط استقلال در این فصل هم گفت:«با آمدن آقای ساپینتو تفکرات تیمی تغییر کرده و کمی زمان لازم داریم که به شرایط ایده‌آل خود نزدیک شویم. با این حال همه بچه ها در تلاش هستند خواسته های سرمربی را به خوبی اجرا کنند». وی در مورد شانس قهرمانی تیم هم می گوید: «ما مدعی قهرمانی هستیم و باید از عنوانمان دفاع کنیم .چیزی هم برای قهرمانی کم نداریم».

خبرنگار: حمیدرضا عرب

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.