۲۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۱
کد خبر: 818147

رازهای خونین فرشته شیطان صفت

علی رحمانی، پژوهشگر

چند روزی است که وقتی رسانه‌های پرطمطراق و البته پر هزینه گروههای مختلف ضد انقلاب را می‌نگریم می‌بینیم همه این رسانه‌ها تقریباً بدون استثنا و به صورت بی وقفه در حال ساختن یک چهره پاک، معصوم و بی‌آلایش از ملکه خونخواری هستند که سالهای سال تسمه از گرده ملل مستضعف و فقیر جهان کشیده است.

رازهای خونین فرشته شیطان صفت

در این میان می‌توان گفت مورد ایران برای همه ما ایرانیان و البته تمام مردم رنج کشیده جهان مایه بسی عبرت و تأسف است. چرا که تاریخ معاصر این سرزمین کهن در طول ۱۰۰ سال گذشته همواره شاهد تعدیهای صورت گرفته به خاک و تمامیت ارضی خود توسط مادر معدوم استعمار پیر یعنی ملکه الیزابت دوم بوده است. برای درک بهتر تاریخ پر فراز و نشیب و خونین سلطنت الیزابت دوم بر کشور انگلستان یا همان طور که طرفداران دو آتشه سلطنت در انگلستان می‌گویند امپراطوری بریتانیا! بد نیست بدانیم سلطنت وی در ۶ فوریه ۱۹۵۲ میلادی آغاز شد و در ۸ سپتامبر ۲۰۲۰م نیز پایان پذیرفت در ادامه با تکیه بر برخی مستندات تاریخی علت بغض و کینه تاریخی و به حق ملت مظلوم ایران و سایر ملل ستمدیده جهان را از او و جنایتهای تاریخی‌اش بیان می‌کنیم تا فرزندان خارج نشین و دوستداران داخلی وی بدانند که از درخت پوسیده سلطنت الیزابت دوم جز بوی خون استشمام نمی‌شود:

سرویس جاسوسی علیا حضرت و شبکه سازی در ایران

سرویسهای جاسوسی متعدد انگلستان که مدیران ارشد آن در مدت ۳۰۰ سال غلام حلقه به گوش علیاحضرت ملکه انگلستان بودند. به روایت اسناد تاریخی در دوره پس از پایان جنگ جهاانی دوم و افول قدرت بریتانیای به اصطلاح کبیر! بسیاری از شبکه‌های جاسوسی خویش را در خدمت برادران یانکی خویش قرار دادند. از مأموران رده بالای سرویسهای جاسوسی پر تعداد انگلستان در ایران می‌توان به شخصیتهایی چون آن لمبتن خاورشناس مشهور انگلیسی، رابرت چارلز زنر محقق مشهور دین زردشتی و از مأموران مؤثر در کودتای انگلیسی-آمریکایی ۲۸مرداد اشاره نمود. خدمت به برادران یانکی توسط مأموران ملکه الیزات در ایران به دو صورت انجام گرفت یا به وسیله اجرای پروژه‌های مشترک اطلاعاتی-امنیتی مانند شبکه بدامن و یا توسط ارائه مشاوره به سرویسهای اطلاعاتی ایالات متحده توسط شخصیتهای برجسته‌ای مانند آن لمبتن.

طرح آژاکس کادوی ملکه به سلطنت پهلوی

تمامی شواهد و قرائن تاریخی دلالت بر این مسئله دارد که طرح اجرای کودتا علیه دولت ملی دکتر محمد مصدق در سال ۱۹۵۳م ابتدا با عنوان طرح چکمه توسطMI۶ ریخته شد و سپس با مشارکت برخی مأموران رده بالای سیا همچون کریمیت روزولت در دوره سلطنت ملکه الیزابت دوم اجرا شد چرا که براساس برخی گزارشهای مستند ملکه الیزات همواره طرفدار محمدرضا شاه پهلوی بوده است. بنابراین ب عدل و انصاف می توان گفت طرح چکه و پسگپس مشارک انگلستان در کودتای ۲۸مرداد ۱۳۳۲ش هدیه ملکه بزرگ بریتانیا به دیکتاتور معدوم پهلوی است!

زخم جدایی بحرین بر پیکره تاریخ معاصر ایران

دومینوی دخالتهای خونین و مفتضحانه ملکه شیطان صفت بریتانیا با کودتای ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ش پایا نیافت زیرا از منظر دستگاه سیاسی نژاد پرست حاکم بر دربار انگلستان مردم ایران باید با جدایی بحرین از کشور کهن خود غرامت خروج یرهای بریتانیایی از منطقه خلیج فارس را می پرداختند نقش انگلستان در ایران به قدری انگر ناپذیر است که حتی برخی از بازماندگان رژیم پهلوی مانند اردشیر زاهدی نیز به این مسئله اذعان دارند. البته نباید نقش حکومت فاسد پهلوی دوم و در رأس آن محمدرض شاه پهلوی را در جدایی بحرین از ایران را از یاد برد.

اعطای نشان شوالیه به نویسنده رمان واهی آیات شیطانی

پنجه‌‎های الیزابت دوم و عمال وی تنها گلوی ملت مظلوم ایران را نفشرد بلکه الیزابت دوم با اعطای نشان شوالیه و لقب سر به سلمان رشدی نویسنده متوهم رمان موهن آیات شیطانی ملکه جنایتکار عصر افول بریتانیا احسات پاک یک و نیم میلیارد مسلمان معترض به این اقدم بی شرمانه را به سخره گرفت و این گونه به جنگ علنی با اسلام و مسلمین سراسر دنیا رفت. پس از اعلان جنگ علنی ملکه بر علیه اسلام مسلمانان با حمایت از سلمان رشدی سازمان امنیت داخلی انگلستان با نام اختصاریMI۵ با هزینه کردن میلیونها پوند از پول مالیات دهندگان انگلیسی از این نویسنده مرتد و طرد شده حمایت نمود. تا هم احساسات مسلمانان را جریحه دار سازد و هم بین وسیله سیاست دیرین انگلیس مبنی بر ایجاد اختلاف بین هند و پاکستان را با شدت بیشتر ادامه دهد.

الیزابت دوم و تجزیه فالکلند

اشتهای سیری ناپذیر فرشته شیطان صفت بریتانیایی برای توسعه طلبی و تجزیه کشورهای گوناگون صرفاً به تجزیه بحرین از ایران محدود نشد بلکه ملکه انگلستان در طول دوران حاکمیت خویش بر کشورهای به اصطلاح مشترک المنافع جزایر فالکلند را از کشور آرزانتین تجزیه نمود و این گونه جنایتی بزرگ برعلیه مردم آرژانتین مرتکب شد. داستان گل خطای دیگو مارادونا در بازی با تیم فوتبال انگلستان آشکارتر از آن است که بتوان آن را انکار کرد. این بازیکن محبوب فوتبال با انجام این خطای مشهور در برابر تجزیه جزایر فالکلند واکنش نشان داد.

ملکه خونخوار و فریاد فروخفته ایرلند و اسکاتلند

بی تردید یکی از قدیمی‌ترین جنبشهای آزادی خواهانه جهان جنبش مردمان ایریلند و اسکتلند بر علیه سلطه طولانی و خونین انگلستان بر این کشورها است ملکه الیزابت در طول دوران سلطنت طولانی و خفقان آور خود بر انگلستان همواره جنبشهای استقلال طلبانه در این بخشهای جزیزیره انگلستان را با قدرت و شدت سرکوب کرده است پلیس سیاسی-امنیتی انگلستان همواره با پروپاگاندای وسیع هر نوع حرکت آزادیخواهانه را در مردم ایریلند و اسکاتلند به شدت سرکوب نموده است. خوشحالی مردم ایرلین در استادیوم فوتبال به مناسبت مرگ الیزابت دوم و آثار سیاسی-تاریخی مل گیبسون کارگردان مشهور کاتولیک آمریکایی مانند فیلم شجاع دل به خوبی نمایان‌گر تاریخ خونین اسکاتلند و ایریلند در دو دوران گذشته و حال حاکمیت انگلستان بر این کشورها است.

الیزابت، بهائیت و رسانه‌های معاند

حضور عناصر بهائی مانند حسن موقر بالیوزی در یکی از مهمترین رسانه‌های سلطنتی بریتانیا یعنی بخش فارسی رادیو بی بی سی نشان از نفوذ امنه ار عناصر منحرف تشکیلات انگلیسی الاصل بهائیت در این شبکه معاند دارد. حضور مجریان و دست اندرکاران بهانی همچون فرناز قاضی زاده و همسرش سینا مطلبی در این رسانه پرقدر سلطنت طلب فارسی زبان در بخشی از دوران فعالیت حرفه ی خود نشان از نفوذ و گسترش بهائت در پوشش فعالیت در بی بی سی دارد به عبارت بهتر باید گفت بهائیان از بی بی سی به عنوان سکوی پرتاب و تریبونی جهت ترویج افکار و عقاید تاریک خویش استفده می‌کنند که طبیعتاً بزرگترین حامی این تلاش مذبوحانه نیز کسی جز ملکه معدوم انگلستان یعنی الیزابت دوم نیست چرا که هیئت امنای این مؤسسه دروغ پراکنی توسط ملکه یا پادشاه انگلستان انتخاب می‌شود. در پایان باید به جیره خواران خارجی و احیاناً داخلی ملکه انگلستان گفت که این قدر بر طبل رسوایی مادر معدوم خویش نکوبید زیر ا که جنایتهای تاریخی این فرشته شیطان صفت هرگز از اذهان عمومی ملل مستضعف جهان زدوده نخواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ریحانه IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
    0 0
    به عنوان یک روزنامه نگار از ادبیات و سبک نوشتاری یادداشت بالا شرمنده شدم. هر کس می تواندآرا و اندیشه خود را داشته باشد اما در یک یادداشت مطبوعاتی فحش دادن هنر نیست