مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: همزمان با افزایش حضور زائران در مشهد تیمهای بازرسی اصناف، نظارت روزانه خود را در منطقه پیرامونی حرم مطهر رضوی شدت بخشیده است و از امروز نظارت خود را تا ساعت یک بامداد ادامه خواهند داد.

نظارتهای بر اصناف در منطقه ثامن مشهد شدت گرفت

به گزارش قدس آنلاین، امیر دلداری افزود: ۹۰ درصد نیروهای بازرسی اصناف مشهد در چهار پایگاه ثابت بازرسی مستقر در اطراف حرم مطهر رضوی حضور یافته و بازار را تحت نظارت دارند.

وی اضافه کرد: روزانه ۲۰۰ بازرس، وضعیت بازار کالاها در اطراف حرم مطهر رضوی را رصد می کنند که از امروز نظارت آنان از ساعت هشت صبح آغاز می شود و تا نیمه شب ادامه دارد به طوری که ۱۷ ساعت در محل بازرسی خود حضور دارند.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: در پایگاه های مستقر بازرسی در منطقه پیرامونی حرم مطهر رضوی بلافاصله به شکایات مردم رسیدگی می شود به طوری که از ۱۵ شهریور ماه تا امروز بازرسان اصناف با رسیدگی به موقع ۸۹ میلیون تومان به شاکیان مسترد کرده اند.

دلداری افزود: بیشترین شکایات رسیده به پایگاه بازرسی مستقر در منطقه پیرامونی حرم مطهر رضوی به ترتیب مربوط به مراکز اقامتی، مراکز فروش بلیت و گران فروشی یا کم فروشی صنوف بوده است.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.