تیم هندبال بانوان باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، در دومین دیدار مسابقات قهرمانی جام باشگاه‌های هندبال آسیا، مقابل تیم القرین کویت مقتدرانه به پیروزی رسید.

هندبال جام باشگاه‌های آسیا؛‌ پیروزی بانوان سپاهان مقابل نماینده کویت

به گزارش قدس آنلاین، در دومین روز از مسابقات قهرمانی جام باشگاه های هندبال بانوان آسیا روز یک‌شنبه دهم مهرماه ۱۴۰۱ به میزبانی آلماتی پایتخت قزاقستان، تیم هندبال بانوان باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در دومین دیدار خود مقابل تیم القرین کویت با نتیجه ۲۱ بر ۱۹ حریف خود را با شکست بدرقه کرد.

شاگردان مونتسرات پوچه دیاز توانستند در یک بازی برابر مقابل نماینده کویت نتیجه را به سود خود به اتمام برسانند، طلایی‌پوشان در نیمه نخست بازی، اولین گل این دیدار را به ثمر رسانند و سعی داشتند اختلاف امتیازی را افزایش دهند اما در نهایت نیمه نخست با نتیجه ۹ بر ۹ به اتمام رسید.

در ادامه نیمه دوم، تیم هندبال بانوان باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، با تمامی توان و روحیه جنگنده به میدان رقابت ها رفتند و توانستند با نتیجه ۲۱ بر ۱۹ زمین مسابقات را با پیروزی ترک کنند.

تیم سپاهان در اولین دیدار خود برابر تیم اس‌کی سوگرگلیدرز کره جنوبی به میدان رفتند که این بازی در پایان با نتیجه ۲۲ بر ۳۴ به سود نماینده کره به پایان رسید.

نماینده کشورمان فردا دوشنبه یازدهم مهرماه و از ساعت ۱۶ به وقت آلماتی در سومین دیدار خود به مصاف آلاتائو آرولاری به عنوان یکی از دو نماینده کشور میزبان خواهد رفت.

پنجمین دوره رقابت‌های هندبال جام باشگاه‌های زنان آسیا از یکم تا نهم اکتبر (۹ لغایت ۱۷ مهرماه) به میزبانی آلماتی قزاقستان برگزار می‌شود.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.