۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۶
کد خبر: 820031

فدراسیون سه‌گانه در واکنش به انتقادهای پیشکسوتان و ورزشکاران این رشته در فراخوانی با دعوت از منتقدان خود، به آن‌ها وعده پرداخت دستمزد برای شناسایی نخبگان و ورود به تیم ملی را داد.

وعده عجیب فدراسیون سه‌گانه به منتقدان

به گزارش قدس آنلاین، فدراسیون سه‌گانه در این یکماه اخیر مورد هجمه زیادی از طرف پیشکسوتان و ورزشکاران این رشته قرار گرفت. به گونه‌ای که برخی از پیشکسوتان از حضور مهدی گودرزی رییس فدراسیون در تمامی سفرهای خارجی و حضور در بیشتر کلاس‌های بین‌المللی، عدم اعزام مربیان به این کلاس‌ها، اخراج برخی از بازیکنان از تیم ملی و مسائل دیگر انتقاد کرده‌اند.

این فدراسیون در واکنش به موج انتقادهای پیش‌رو تاکنون سکوت کرده و پاسخی به این هجمه‌ها نداد؛ اما امروز با انتشار فراخوانی از تمامی این پپیشکسوتان یا همان منتقدان خواست تا برای ورود در این عرصه و فعالیت در فدراسیون به پرورش استعدادها و کسب رکوردهای مد نظر اقدام کنند.

فراخوان این فدراسیون به شرح زیر است:

در راستای توسعه مشارکت و بکارگیری کلیه افرادی که از سال ۲۰۰۶ تاکنون در قالب مربی و ورزشکار در اعزام‌های رشته ترای‌اتلون حضور داشته‌اند و در خود تجربه و دانش لازم جهت شناسایی افراد مستعد و پرورش آن‌ها برای دستیابی به رکورد های اعلامی از طریق کنفدراسیون ترای‌اتلون آسیا را دارا هستند، جهت کمک به تیم‌های ملی دعوت به عمل می‌آورد.

به همین منظور مربیان و پیشکسوتان می‌بایست با انتخاب و پرورش ورزشکاران در رده های نونهالان، نوجوانان و جوانان به رکورد های اعلامی در بخش شنا و دو دست یابند تا ضمن راهیابی ورزشکاران ایشان به تیم ملی، از تخصص و تجارب آن‌ها در کادر تیم های ملی استفاده شود.

فدراسیون در جهت انگیزه بخشی به پیشکسوتان و مربیان مبلغ یکصد میلیون تومان برای مربی و یکصد میلیون تومان برای ورزشکاری که بتواند به رکورد های لازم دست یابد به عنوان پاداش پرداخت می‌کند و هزینه‌های تمرینی یک سال آن‌ها را که منتهی به کسب این نتیجه شده است را نیز تقبل خواهد کرد.

افراد متقاضی می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و اعلام آمادگی با روابط عمومی فدراسیون تماس حاصل فرمایند.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.