۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۶
کد خبر: 820164

هماهنگ‌کننده ویژه سازمان ملل متحد در روند سازش خاورمیانه از شهادت ۱۰۰ شهروند فلسطینی در کرانه باختری رود اردن به ضرب گلوله نظامیان رژیم صهیونیستی از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون خبر داد.

شهادت ۱۰۰ فلسطینی در کرانه باختری

به گزارش قدس آنلاین از خبرگزاری اسپوتنیک، "تور ونسلاند" روز یکشنبه در بیانیه ای افزود: "شماری از این قربانیان کودکان هستندکه براثر عملیات نظامی رژیم صهیونیستی در کرانه باختری از جمله در منطقه تحت تسلط تشکیلات خودگردان فلسطین جان خود را از دست داده اند".

وی بدون اشاره به اینکه ملت فلسطین براساس موازین و قوانین بین المللی حق مشروع خود در مبارزه با اشغالگری را انجام می دهند، افزود: "من از وخیم شدن اوضاع امنیتی بویژه درگیری های مسلحانه میان فلسطینی ها و نظامیان اسرائیلی در کرانه باختری و قدس شرقی نگران هستم."

ونسلاند از رژیم صهیونیستی و تشکیلات خودگردان فلسطین که با این رژیم همکاری امنیتی علیه مردم و مقاومت فلسطین انجام می دهد، خواست تا آرامش را به کرانه باختری بازگردانند.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی پیش از این اعلام کرد که در کرانه باختری برای روزهای نهم و شانزدهم اکتبر به خاطر اعیاد یهودی محدویت کامل و همه جانبه برقرار و این منطقه به طور کامل بسته می شود و گذرگاههای ارتباطی فلسطین اشغالی با نوار غزه نیز بسته خواهد شد.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این محدودیت همه جانبه در یکشنبه نهم اکتبر ساعت۱۶ آغاز و روز بعد ساعت ۲۳:۵۹ به وقت محلی برداشته می شود.

وی گفت که هفته بعد نیز روز یکشنبه (۱۶ اکتبر) محدودیت کامل و همه جانبه در کرانه باختری از ساعت ۱۶ آغاز می شود و روز بعد ساعت ۲۳:۵۹ برداشته می شود.

سران رژیم صهیونیستی از بیش از دو ماه اخیر و بویژه بعد از تجاوز نظامی سه روز این رژیم به نوار غزه، با افزایش مقاومت مسلحانه و مردمی ملت فلسطین در برابر تجاوزگری این رژیم در کرانه باختری روبرو هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.