رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس با بیان اینکه در بودجه سال جاری اقدامات خوبی برای اعتلای کشاورزی و دامداری در نظر گرفته شده است، گفت: ایستگاه‌های تحقیقاتی کشاورزی ایجاد می‌شود.

ایستگاه‌های تحقیقاتی کشاورزی در کشور ایجاد می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، محمد جواد عسکری ظهر آدینه در مراسم اختتامیه جشنواره پسته ایران، دامغان به میزبانی دانشگاه صنعتی این شهرستان با اشاره به تعامل خوب بین دولت و مجلس در بخش کشاورزی، تاکید کرد: مجلس در بودجه سال ۱۴۰۰ و همچنین سال جاری توجه ویژه‌ای به مقوله کشاورزی و دامداری داشته است.

وی با بیان اینکه اقدامات خوبی از سوی مجلس و دولت در راستای حمایت از بخش کشاورزی و باغداری صورت گرفته است، تاکید کرد: تسهیلات بانکی در قالب دامدار کارت و همچنین دیگر تسهیلات برای تأمین نهاده‌ها و اقلام مورد نیاز دامداران و کشاورزان از جمله این همراهی‌ها و اقدامات است که توانسته بخشی از مشکلات بهره برداران را حل کند.

اعطای تسهیلات بانکی

نماینده داراب و زرین دشت در مجلس با بیان اینکه در بودجه سال جاری اقدامات خوبی با همراهی دولت برای اعتلای کشاورزی و دامداری در نظر گرفته شده است، گفت: ایستگاه‌های تحقیقاتی کشاورزی در کشور ایجاد می‌شود.

عسگری با بیان اینکه ایجاد ایستگاه تحقیقاتی به ویژه در زمینه تولید محصولات کشاورزی می‌تواند در ارتقای تولیدات بهره برداران کشاورزی و دامپروری نقش اساسی ایفا کند، گفت: ماحصل این ایستگاه‌ها و ارتقای تولید، اشتغال و ارزآوری خوب برای کشورمان خواهد بود.

وی از شناسایی ظرفیت‌ها در بخش بهره برداری کشاورزی و دامپروری به مثابه یک اولویت خبر داد و بیان کرد: بیمه محصولات کشاورزی و همچنین خرید تضمینی که امسال از سوی دولت با جدیت بیشتری همراه شد، از دیگر اقداماتی هستند که از سوی مجلس و دولت در راستای ارتقای تولیدات حوزه جهاد کشاورزی در برنامه وجود دارد.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.