بهترین بازیکن جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۲، گفت: لقب «موتومسلم» را دوست دارم و انشالله بتوانم تا آخر به همین شکل پیش بروم و مردم ایران را ناامید نکنم.

اولادقباد: لقب «موتومسلم» را دوست دارم/ کار سختی مقابل بارسا داریم

به گزارش قدس آنلاین با آغاز جام ملت‌های فوتسال آسیا در کویت و بازی‌های پرگل تیم ملی ایران در این رقابت‌ها، همه ورزش‌دوستان و علاقمندان به فوتسال از عملکرد چشم‌نواز مسلم اولادقباد در این مسابقات صحبت می‌کردند. بازیکنی که با تیم مایورکا پالما اسپانیا قرارداد بسته بود و قرار بود بعد از پایان جام ملت‌های آسیا در لالیگا بازی کند.

تکنیک ناب این بازیکن کوهدشتی در جام ملت‌های آسیا، خیلی سریع نگاه صفحات فوتسال خارجی را به او جلب کرد و در نهایت انتخاب او به عنوان بهترین بازیکن این رقابت‌ها نشان داد که تعریف‌ها و تمجیدها در مورد او بیجا نبوده است.

البته درخشش او به جام ملت‌ها ختم نشد؛ او پس از این مسابقات خیلی سریع به اسپانیا رفت و در همان بازی نخست توانست یک گل برای تیمش به ثمر برساند. او در حال حاضر با انجام سه بازی، دو گل به ثمر رسانده و تکنیک و سرعت دریبل‌زنی او باعث شد تا صفحه رسمی لیگ فوتسال اسپانیا به او لقب «موتومسلم» بدهد.

شماره هشت تیم ملی فوتسال کشورمان که حالا توانسته چالش بازی در اروپا را با موفقیت شروع کند، گفت وگویی با ایرنا داشته که در زیر می‌خوانید.

ابتدا از تجربه حضور در لالیگا بگو؟‌

اوایل لیگ اسپانیا را سپری می‌کنیم. لالیگا در حال حاضر بهترین لیگ جهان است و بهترین بازیکنان در این لیگ حضور دارند و همه دوست دارند در این لیگ خود را ثابت کنند. همه کشورها نیز به این لیگ توجه دارند و آن را پیگیری می‌کنند. فضای خیلی خوبی در اینجا وجود دارد.

جَو تیم و اسپانیا برایت چگونه است؟

فضای تیم خدا را شکر بسیار خوب بود و از همان روز اول که به تمرینات رفتم، بچه‌ها واقعا به من کمک کردند تا با تیم هماهنگ شوم و شرایط تاکتیکی تیم را زودتر یاد بگیرم. چون خود مربی هم به من اعتقاد و اعتماد داشت، خیلی کمک کرد تا بتوانم زودتر با شرایط تیم وفق پیدا کنم. در همان هفته اول هم توانستم بازی کنم و یک گل به تیم اینترموویستا که پرافتخارترین تیم اسپانیا هست، بزنم و این شروع خوب اعتماد به نفس خیلی خوبی به من داد تا در بقیه بازی‌ها هم با اعتماد به نفس بالا بازی کنم و توانایی خودم را نشان دهم.

توانستی خودت رو با شرایط سخت لالیگا هماهنگ کنی؟

چون در اینجا توانستم خیلی زود با بازیکنان دیگر رفیق شوم، توانستم زودتر هماهنگی با تیم را به دست بیاورم. حسین طیبی هم تجربه خیلی بالایی در بازی برای تیم‌های اروپایی داشته و خیلی در این مورد به من کمک کرد تا بتوانم خودم را با شرایط خارج از کشور وفق بدهم. این موضوع کمک کرد تا در اولین بازی عملکرد خوبی داشته باشم. لیگ قهرمانان اروپا هم چهارشنبه این هفته شروع می‌شود و امیدوارم بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم.

دریبل‌های سریع و کارهای تکنیکی‌ات در اسپانیا معروف شده. نظرت در این مورد چیست؟

خدا را شکر در دیدارهایی که بازی کردم، توانستم در آن کارهای انفرادی خیلی خوبی انجام بدهم اما اولویت من این است که تکنیکم را برای موفقیت و پیروزی تیم انجام دهم. فکرم این نیست که کارهای انفرادی انجام بدهم. خودم بیشتر دوست دارم در کارهای دفاعی خوب باشم و به تیمم کمک کنم. کارهای تکنیکی هم یک موضوع ذاتی است که خدا به من داده تا بتوانم از آن به درستی، فقط و فقط برای موفقیت تیم استفاده کنم نه دیده شدن خودم.

لالیگا به تو لقب «موتومسلم» را داده. آیا از این لقب خوشت آمد؟

واقعیت این است که به من لطف داشتند و این لقب را به من دادند. این لقب را دوست دارم و انشالله بتوانم تا آخر به همین شکل پیش بروم و مردم ایران را ناامید نکنم. انشاالله بتوانم سال خیلی خوبی در اسپانیا داشته باشم و با زحماتی که می‌کشم، به اهدافی که دارم برسم. خیلی در فضای مجازی از لقب موتومسلم استقبال کردند و خیلی از ایرانی‌ها به من لطف داشتند و به من پیام دادند. امیدوارم بتوانم آن‌ها را سربلند کنم.

فکر می‌کنی پالما در این فصل چه نتایجی کسب می‌کند؟ آیا به قهرمانی فکر می‌کنید با توجه به اینکه بارسلونا را در پیش دارید؟

شک نکنید همه تیم‌های اسپانیا برای قهرمانی می‌جنگند و تیم ما هم همینطور است و صد درصد برای قهرمانی می‌جنگد. امیدوارم بتوانیم قهرمان شویم و در لیگ قهرمانان اروپا نیز بتوانیم یک نتیجه بسیار خوب بگیریم تا هوادارانمان خوشحال شوند. کار خیلی سختی داریم چون تیم بارسلونا تیم پرمهره و خوبی است. آن‌ها از نظر مالی خیلی هزینه کرده‌اند و بازیکنان سطح بالایی را گرفته‌اند. البته ما هم تیم دست و پا بسته‌ای نیستیم. بازی‌های لیگ پس از پایان دوره رفت و برگشت، وارد مرحله پلی‌آف می‌شود و در این مرحله کار خیلی سخت خواهد شد و می‌تواند چالش بسیار خوبی بین هشت تیم برتر باشد. امیدوارم در نهایت بتوانیم در لالیگا قهرمان شویم و در لیگ قهرمانان اروپا نیز نتایج خوبی بدست بیاوریم.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.