پخش سریال ۳۰ قسمتی کمدی-تاریخی «شبکه مخفی زنان» با پخش قسمت دوازدهم متوقف شد و در اقدامی عجیب ادامه نمایش این سریال به فصل دوم موکول شد.

پخش نیمه‌کاره یک سریال دیگر در شبکه نمایش خانگی| ادامه «شبکه مخفی زنان» به فصل دوم رسید

به گزارش قدس آنلاین، سریال«شبکه مخفی زنان» به کارگردانی افشین هاشمی با پخش قسمت دوازدهم به پایان فصل اول خود رسید. این اتفاق در حالی افتاد که تا پیش از این در هیچ خبری اشاره‌ای به این موضوع که سریال قرار است در دو فصل پخش شود، نشده بود.

سریال شبکه مخفی زنان در واقع بدون اطلاع رسانی به پایان فصل اول خود رسید. معمولا پلتفرم‌ها در صفحه مخصوص سریال و در بخشی که اختصاص به عدد مربوط به قسمت سریال دارد عنوان «پایان فصل اول» را حک می کند اما این اتفاق در اینجا نیفتاده است.

تنها اطلاع رسانی انجام شده درباره پایان فصل اول فقط در بخش «آنچه گذشت» اتفاق افتاده است. در این بخش که خود افشین هاشمی روای آن است بعد از شرح اتفاقات قسمت‌های گذشته و درلحظه‌ای که تیتراژ شروع می‌شود، هاشمی اعلام می‌کند که این قسمت پایان فصل اول سریال است.

چهار روز از پخش قسمت دوازدهم و اعلام رسمی پایان فصل اول سریال گذشته، اما درباره شروع فصل دوم هیچ خبری منتشر نشده است. با توجه به اینکه این سریال ۳۰ قسمت است و تمامی قسمت‌های آن تصویربرداری شده، ۱۸ قسمت از سریال باقی می‌ماند که قاعدتا باید در قالب فصل دوم پخش شود. اما هنوز زمان پخش فصل دوم معلوم نشده است.

سریال در فصل اول در نقطه پر تعلیقی هم به پایان میرسد. زنان میرزا محمدخان زنبورکچی که هرکدام به شکلی جداگانه به تماشای سیرک تفلیس دعوت شده‌اند، میرزا را در بیرون محوطه سیرک می‌بینند و به سوی او میروند. میرزا با دیدن آن‌ها فرار می‌کند و این چهارزن باهم روبه رو می‌شوند و داستان در همین نقطه به پایان می‌رسد.

شبنم مقدمی در نقش «سلطان»، شقایق دهقان در نقش «بلور خانم»، مونا فرجاد در نقش «مخمل» و یلدا عباسی در نقش «شکربانو» بازیگرانی هستند که در سریال شبکه مخفی زنان نقش همسران میرزا محمود خان زنبورکچی را بازی می‌کنند.

سریال شبکه مخفی زنان طبق آنچه که در تیتراژ آمده یک سریال سی قسمتی است. در تیتراژ این سریال وقتی لوگو روی تصویر می‌آید عبارت درام کمدی در سی پرده زیر لوگو نقش می‌بندد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.