سرلشکر حسین سلامی در پیامی به مناسبت شهادت سردار مهدی ملاشاهی و بسیجی جواد کیخا جهانتیغی در جنایت تروریستی مزدوران استکبار جهانی گفت: شهیدان مشعل های بیداری و آگاهی بخشی نسل جوان در عرصه جنگ شناختی امروز هستند.

شهیدان مشعل های بیداری و آگاهی بخشی نسل جوان در عرصه جنگ شناختی امروز هستند

به گزارش قدس آنلاین، در پی شهادت سردار سرتیپ دوم پاسدار مهدی ملاشاهی و بسیجی دلاور و مخلص جواد کیخا جهانتیغی از کارکنان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در جنایت تروریستی سوم آبان ماه مزدوران استکبار جهانی در میدان تامین اجتماعی زاهدان، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، پیامی صادر کرد.

متن بیان به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

شهادت پر افتخار و مظلومانه سردار سرافراز سرتیپ دوم پاسدار مهدی ملاشاهی و بسیجی دلاور و مخلص جواد کیخا جهان تیغی از کارکنان شجاع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مدافعان امنیت استان غیور سیستان و بلوچستان در جنایت تروریستی مزدوران استکبار جهانی را به خانواده های معظم و همچنین فرماندهان ، کارکنان و همرزمان حماسه ساز آنان در سپاه سلمان و قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه تبریک و تسلیت عرض می نمایم.

این مجاهدان مومن و انقلابی همه توان و هستی خویش را برای پاسداری از انقلاب و نظام اسلامی و و صیانت از امنیت ، آرامش و پیشرفت کشور و خدمت رسانی به هموطنان محروم بلوچ و سیستانی، فداکارانه و صادقانه به میدان آوردند و در این راه مقدس و الهام بخش تا هنگامه شهادت از هیچ تلاشی فروگذار نکردند.

اطمینان دارم نام ، یاد، خاطره و آرمانهای بلند این شهیدان گرانقدر و خیل عظیم دیگر شهدای این سرزمین برای همیشه زنده و مشعل بیداری و آگاهی بخشی آحاد ملت به ویژه نسل جوان در عرصه جنگ شناختی امروز نظام سلطه و صهیونیسم با ایران و ایرانی قرار خواهد گرفت و با تقویت و تعمیق روح وحدت و همبستگی نزد آحاد جامعه اسلامی، انگیزه و اراده مضاعفی برای مقابله با دشمنان قسم خورده این مرز و بوم تولید و خفت و رسوایی بیشتر ضد انقلاب کوردل و تروریست‌های بزدل را رقم خواهد زد.

به ارواح تابناک و مطهرشان درود می فرستم و از درگاه خداوند متعال برای آنان علو درجات و همنشینی با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین ( ع) طلب می کنم .

سرلشکر پاسدار حسین سلامی

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.