بر اساس گزارش رسانه‌های عبری‌زبان، هم‌اکنون حالتی از نگرانی و ترس در نهادهای امنیتی رژیم صهیونیستی در خصوص عملیات‌های قهرمانانه فلسطینیان در نابلس و تبدیل شدن این منطقه به جنین دوم به وجود آمده است.

نگرانی نهادهای امنیتی رژیم صهیونیستی از پدید آمدن "جنین" دوم

به گزارش قدس آنلاین، به نوشته روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت، نهادهای امنیتی به شدت نگران اظهارات مقامات تشکیلات خودگردان فلسطین در حمایت از مقاومت هستند.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، این روزنامه همچنین نوشت، در ابتدای هفته جاری مایا کیلا، وزیر بهداشت فلسطین در جلسه هیئت دولت تشکیلات خودگردان گروه «عرین الاسود» را به دلیل عملیات‌های تیراندازی و بمب‌گذاری علیه اشغالگران مورد تمجید قرار داده و این در نوع خود بی‌سابقه است.

طبق نوشته یدیعوت آحارونوت، این را باید به سخنان محمد اشتیه، نخست وزیر تشکیلات خودگردان اضافه کرد که ضمن مراجعه به اردوگاه آوارگان جنین با فتحی حازم، پدر شهید رعد حازم، مجری عملیات دیزنگوف در تل‌آویو دیدار کرده و مسئولان اسرائیلی را غافلگیر نمود.

این روزنامه همچنین فاش کرد، ارزیابی‌های ارتش اسرائیل بیانگر آن است که احتمال دارد تلاش‌هایی برای انجام عملیات در پی عملیات آغاز شده توسط ارتش در نابلس انجام شود اما مسأله کاملاً روشن آن است و آنها بر ادامه عملیات علیه گروه «عرین الاسود» و تعقیب نیروهای آن تا نابودی کامل این گروه مصمم هستند.

این روزنامه عبری زبان همچنین نوشت، اسرائیل بازگرداندن نابلس به شرایط پیشین و تبدیل نشدن آن به جنین دوم را در دستور کار خود قرار داده است. برخی از کارشناسان امنیتی صهیونیست تاکید دارند آنچه «عملیات نگهبان دیوارهای دوم» نامیده می‌شود، با توجه به تحولات امنیتی در کرانه باختری به زودی آغاز خواهد شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.