معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: سه نفر از مجروحان حادثه تروریستی مرقد مطهر حضرت شاهچراغ(ع) شیراز اهل اراک هستند.

سه نفر از مجروحان حادثه تروریستی شیراز اهل اراک هستند

«بهنام نظری» عصر پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: یک خانواده پنج نفره اراکی متشکل از پدربزرگ، مادربزرگ، پسر، عروس و نوه از چند روز گذشته به قصد زیارت شاهچراغ(ع) به شیراز سفر کرده بودند که در حادثه تروریستی روز گذشته پدربزرگ، مادربزرگ و نوه این خانواده مجروح شدند.

وی ادامه داد: هم اکنون حال عمومی پدربزرگ و مادربزرگ این خانواده رضایت بخش است اما نوه یک ساله آنها تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی اراک موظف شده است از تمام امکانات برای بازگرداندن این خانواده و ادامه مراحل درمان در مراکز درمانی اراک استفاده کند.

نظری این حادثه تروریستی را محکوم کرد و گفت: این عملیات تروریستی که منجر به شهادت و زخمی شدن جمعی از زائران حرم مطهر حضرت احمد بن موسی(ع) شد، پرده جدیدی از پلیدهای دشمنان ملت ایران اسلامی را آشکار ساخت.

غروب روز چهارشنبه (۴ آبان ۱۴۰۱) فردی مسلح با حمله به نمازگزاران در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) در شهر شیراز ۱۵ نفر از جمله چند زن و کودک را به شهادت رساند و بنا بر آخرین اعلام مسئولان استان فارس، ۲۵ نفر را مجروح کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.